Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettwip-work-in-progress
Läst 855 ggr
JeZZifelt
0

Hjälp med bildtext

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*Visste inte riktigt vart jag skulle placera detta inlägg, men det fick bli här.. nån får väl flytta på det om det absolut inte passade*

Idag låg det ett överkört rådjur på vår gata. :(
Passade på att ta lite kort, även om det låter grymt så hade jag en idé framför mig.
Har pillat lite på en av bilderna i photoshop och vill nu ha en "slående" bildtext som ska stå där ni ser den texten som jag lagt dit för tillfället.

Vill ha nåt som verkligen får en att tänka till, något som känns, om ni förstår mig. Det ska såklart ha med bilden att göra.
Kan vara nästan hur långt eller kort som helst.
Gärna på engelska också, men det kan jag översätta själv om det skulle vara så.

Så kom med massa förslag är ni snälla! :)

Annifrid
0

mkt större text, i mitten av bilden och halvtransparent? :)

rulda
0

alkohol dödar inte bara människor

JeZZifelt
0

Tack hörrni :)
Fick lite hjälp på teckning.ifokus också (de är snabbare än er ;D tss..) och det fick bli "What if tomorrow never comes?". :)

anderssonnatta
0

Men gud stackarn, jag blir alltid så tårögd när man kör förbi såna där :'(  Vi körde förbi en räv för inte så längesen och jag fick titta bort :(

rulda
0

får vi se den färdiga bilden med bildtext å allt? *nyfiken*

JeZZifelt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Ja usch det är så hemskt! :(

#5 Jovisst. Sitter inte på min egen dator just nu där den "riktiga" bilden finns, men eftersom jag lagt upp den på bilddagboken så sparade jag ner den nyss, så här kommer den i kass kvalitét men det får ni stå ut med. ;)

Cindy-
0

Usch, jag tycker bilden är hemsk…….. alltså inte din redigering, utan motivet.

Man blir så ledsen när man ser den.

Nanii
0

Bra bild. Snyggt fotat. Men tycker du inte ska ha den där texten, i det hörnet.. mer till mitten och ja, behåll den transparent annars tar den över bilden.

JeZZifelt
0

#7 Haha, tur att du inte menade på det andra viset ;)
Det är lite det som är meningen så det är bra att du blir det. Det blir jag också. :(

#8 Tack så mycket. Det skulle kunna fixas. :)