Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 534 ggr
Cindy-
0

Jag och mina vänner

En manipulation med mycket söta djur Glad

En kvinna som jag pratat en del med på Deviantart brukar gå upp i bergen och hälsa på små djur som hon kallar Marmots.

Hon har massor med bilder på dessa djuren när hon sitter bland dom. Dom är så vänliga och rent ut sagt så förbaskat söta.

Jag fick låna några privata bilder av henne, och gjorde den här bilden till henne.

Hoppas ni tycker om den. Jag kallar den "Me and my friends"

Här är förebilden på den lilla flickan.
http://fox-stock.deviantart.com/art/Red-Velvet-23-38504482

Och den färdiga bilden
http://dezzan.deviantart.com/art/Me-and-my-friends-90863591

piahs
0

Vad kan man säga! Man blir alldeles tårögd av din fina bild! Du har verkligen gåvan att göra en alldeles vanlig bild till något magnifikt vackert! Jag är så imponerad!

Cindy-
0

Men åhh vilken rar kommentar du ger mig. Tack snälla rara du. Glad

xXjustmeXx
0

Vilken söt! :D Älskar den verkligen! (:

Zpookey
0

Jag har slut på komplimanger….vad jag än kan komma på att säga så känns det som att jag sagt det innan….du är grym :)

pellepiano
0

Jag bara skrattar när jag ser dina bilder. Det är slut på övrigareaktioner =)

Det är alldeles strrålande.

Cindy-
0

# 4  # 5  Tack, vad snälla ni är.

Men jag har problem med den här bilden. Det är ljuset och viss kontrast på sina ställlen. Jag har gjort om den lite. Men kvinnan som jag gav den till tyckte bättre om den här första ändå. Så därför vill jag inte ladda upp den nya versionen på DA. Så denna får ligga kvar.

Jag har fått många olika förslag på hur jag skulle kunna ändra den för att den ska bli bättre. Vissa förslag har jag sorterat bort direkt. Men det finns som sagt några som jag tagit till mig.

Just för tillfället orkar jag inte med bilden. Men kanske jag ändrar den ytterligare längre fram om jag får energi till det. :)

Nanii
0

Tycker det ser ut som du tagit ett i detta fall, riktigt foto och sen bara klistrat dit den på en bakgrund :S

mymlanbus
0

Om jag älskar din bild… MMMM, blir alldeles mjuk i hjärtat! Vilken fin känsla… tycker så mycket om den :) tack för att du delar med dig

/M

MariaSP
0

7. Ja det är så man gör men ser du inte hur fint det passar ihop?Alla små detaljer, flickans mjukare ton ja ALLT. Det är inte BARA att klistra ihop 2 bilder.

Så jäkla snyggt, jag älskar såna här bilder.

ElinH
0

Underbart är det rätta ordet :)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Cindy-
0

Tack för alla söta kommentarer. Glad