Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-elements
Läst 617 ggr
Godisnalle_
2008-07-29 02:53
0

Redigerad bild. igen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

skrev i ett svar innan.. Jag är samma person som Saaagaaa men pga lite strul med användarna blev det som det blev & här sitter jag med 2 användare.

hur som helst, Som sagt är jag inget proffs, men jag lär mig. jag bara Ääälskar att redigera bilder, inte för de blir så fina, men det är kul Glad

här är iallafall mitt senaste "projekt". Förrutom att den liggande jag saknar ett ben så är jag himla nöjd. Verkar ju inte vara såå populärt att kommentera mina inlägg någonskats på iFokus, menmen. Ville bara visa bilden, sen är all kritik välkommen eller vad man ska säga. Mvh Godisnalle_

AndersT
2008-07-29 08:29
0

Jag gillar iden, gillar den här sortens bilder och tycker du har lyckats ganska bra. Ett plus i kanten är att den är svartvit. De två "figurerna" till höger ser inklippta ut och jag tror att det skulle se mer verkligt ut om du fick till lite mjukare kanter.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

MariaSP
2008-07-29 13:54
0

Kul idé.

Godisnalle_
2008-07-29 17:32
0

#1. jo de är ju inklippta. som jag skrev i mitt förra inläg som saaaagaaa så behöver jag hjälp hur jag ska göra för att det inte ska se inklippt ut, men jag får väl leka vidare så kommer jag på det snart Glad