Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettönskemål-på-förbättringar-nya-forumgrupper-mm
Läst 727 ggr
Jgraph
0

E're bara jag eller ... ?

Verkar som om sajten har bytt utseende..?

Njaaa… vete fanken om det här var till det bättre..  Obestämd

Jag har en massa text som "flödar över" och går in i den högra spaltens bilder och text. Inte fullt så bra ..

--- DKJ ---

Cindy-
0

haha…nä du, jag kände inte alls igen mig när jag loggade in här nyss………lite rörigt känns det faktiskt.

Cindy-
0

Och fruktansvärt segt har det blivit……hoppas det bara är tillfälligt.

Ylva-Li
0

Det sega är nog tillfälligt. Sidan har gått ner lite nu och då. :) Vi har bytt upp till version 2! :D Med fina nya saker. ;) Kika in på supporten, där står det mer.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Jgraph
0

Ingen större idé att kolla supporten när jag har text som flödar över in i höger spalt. Blir bara ett gytter av allt och är helt oläsligt.

Blir i o f s bättre i Firefox, men varför ska jag behöva ha en specifik browser för att kunna läsa inlägg och artiklar .. ?

Det som inte funkar är Explorer i Win Vista Home med alla tillgängliga uppdateringar.

Förresten… ser nu att det är lika illa i Explorer i Win XP - med alla uppdateringar monterade.

Kikar in om nå'n månad igen och ser om det har blivit bättre.

--- DKJ ---

AndersT
0

Det är bättre i FF, men allt funkar inte där heller. Sen är FF bättre än Explorer :) - därför ska man köra på den..

Jag kan tänka mig att det tar några dagar för dem att åtgärda saker, detta är nog ganska vanligt problem när man byter utseende och tillför funktioner. Jag har iaf varit med på andra siter som råkat ut flör detta.

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Cindy-
0

Kan nog inte hålla med om att FF är bättre. När jag använder FF ser jag inte en enda bild…………..

AndersT
0

det verkar som olika användare har olika problem…förhoppningsvis får de ordning på det snart…

allt blev mycket större, men gå in på support.ifokus.se och kolla vad som finns och hur man lär sig hitta

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom