kattungar m.spindel
wow, väldigt snygg :)
Dina kattbilder är helt underbara!! 
#3 Tack!..det är jätteroligt att göra manipulation när man "ser" bilden framför sig,det är lite av en mogningsprocces:)…det knäcks nog mer ideér ju mer vi går in i den tråkiga höst och vintern,då man fått gett upp utevistelsen och trädgården. Det kanske kan bli lite insektsmanipulation framöver.:) många sådana foton har det blivit tagna i år.
#4 Va kul!!!!! Jag hoppas få se några insektsmanip!! 
Och mer av dina söta katter förståss 

Helt klart en bra bild och en vacker manipulation. Snyggt med skuggan från spindelns ben. Du får gärna berätta mer om hur du har gjort den och visa originalbilderna :)

Huva sikken liten snubbig spindel. Var hittar man sådana. Ja jag bara menar så att jag kan hålla mig undan.
Tack det var roligt att få se originalen. Men ändå roligare hade det naturligtvis varit att få veta hur du gjort din manipulation 
#9 Här har du en bra länk till hur man gör skuggor. Jag vet inte om det funkar att se den, kanske måste man vara inloggad på den sidan. Om du inte kan öppna den så ska jag kopiera den och maila den istället.
Annars går du in på www.fotoguiden.se och registrerar dig, där finns denna artikeln.
http://www.fotoguiden.se/lektion/sa_far_du_till_skuggorna-24.html

Tack så mycket för tipset Cindy.
Ja jag ser nu när jag kollar länken att man måste vara inloggad. Men det är ju bara att registrera sig, det finns mycket matnyttigt där inne 

jättefint, tycker dock att det ser lite konstigt ut då spindeln är skarp men tyget under den är oskarpt. lägg lite oskärpa på spindeln så skulle det nog bli bättre. annars mkt fint=)