Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-avancerad
Läst 1522 ggr
Rabbits
0

Ritplattor svara`?

någon som har denna Trust Widescreen Tablet TB-7300

Trust Widescreen Tablet TB-7300

lobbalobba
0

Jag har ingen,  men om  du kollar på fotosidan.se eller sweclockers.se

mfl så är det inte många som är nöjda med Trust, har inte sett någon fakiskt.

FunkyShrimp
0

Köp inte Trust. Många i min klass har Trust och säger att det är skit.
B-märke är det. Har testat Trust och de är inte så bra.

Köp för guds skull Wacom om du ska ha ritplatta. (!)

FunkyShrimp
0

Köp inte Trust. Många i min klass har Trust och säger att det är skit.
B-märke är det. Har testat Trust och de är inte så bra.

Köp för guds skull Wacom om du ska ha ritplatta. (!)

Koohinoora
0

Jag har Trust :) Tycker faktist den är välldigt bra, men har dock inte blivit så mycket använd av tidsbrist.

FunkyShrimp
0

#4 aha^^
Billiga är dom iaf :P men jag skulle ej rekommendera dom. De funkar inte till alla datorprogram heller. Bättre att köpa den bästa på marknaden än en kopia :)

Koohinoora
0

#5 Okej ;) Med datorprogram menar du?

För min funkar i både XP & Vista om du menade det
Och i photoshop, paint m.m om du mena det ^^

FunkyShrimp
0

Nej menar inte operativsystem ;) då hade jag skrivit det.
Jag menar i datorprogram. T.e.x Shake.

Haha, ursäkta..^^ men allt funkar ju i paint. Paint är ju ett b-redigeringsprogram som man knappt kan göra nåt i. :)

Koohinoora
0

#7 Okej, Shake vet jag inte ens vad det är ^^ Men oftast vad jag vet används det i illustrator och photoshop. Men smaken ör osm baken den är delad. Men jag kan inte ge med mig om att den är super kass. Utan den är ett bra billigare alternativ. :)

FunkyShrimp
0

#8 Det är ett compositerprogram ;P men det lär nog inte säga så mkt kanske. Som Fusion o Nuke o Maya med. Maya är dock 3D-program.

Tror inte Trust funkar i någe av dom.

Jo ps använder man ju typ det mest i. Iaf jag.
Ja precis^^ man får ju välja om man vill ha en fungerande med inte toppbra liksom, och billig. Eller bästa på marknaden o dyrare.

Ska snart skaffa wacom, a5 på det ligger på ca 1.500-över 3000.

Koohinoora
0

#9 Ojj det va dyrt :P :) Men eftersom jag är mer fotograf lägger ja ut mer på objektiv och sådant ^^

Cindy-
0

#9 Wacom Intous är såklart inte billig, men den är väldigt bra. Och jag tror man tjänar på att köpa en bra på en gång. För det värsta som finns när man ska jobba är när något strular.

Sen finns det säkert flera bra ritplattor som är billigare än denna. Men fråga och hör dig omkring så du inte köper grisen i säcken.

FunkyShrimp
0

#10  Japps. men inte värt att köpa billiga kopior om man sitter och arbetar i det mkt.
Ja om du inte håller på o ritar så mkt, så kan du ju köra på den billigare varianten.

#11 Det gör man verkligen. Jag arbetar med detta, så finns bara wacom för mig. De som inte har det som arbete kan ju köra på billigare varianten som förstaplatta liksom. Men tycker ändå man kan lägga ut en tusenlapp till o få en mkt bättre platta.

Jag vill ha wacoms ritskärm på 28.900kr^^

Cindy-
0

#12 Jo jag använder också Wacom Intous dagligen.

Jobbar du med det? Gick inte du på högskolan? Eller gör du båda delarna?

FunkyShrimp
0

#13 Jag pluggar på högskola jo :) men ska ut på praktik efter julen, så då blire "jobb" istället.

Håller på och ska sätta ihop en Showreel med saker jag gjort och skicka ut till företag så snart jag kan. Slänger väl upp en länk här sen på hur det blev^^

Cindy-
0

#14 Ja det tycker jag du ska göra. Vore kul att se vad du gjort :)

Har du inget annat kul att visa oss. Jag menar, du måste väl ha en hel del…

FunkyShrimp
0

#15 Jo jag har lite, men har försökt lägga upp vårt största arbeten på youtube, men youtube mörkar ner allt så satans mycket. så man ser typ inte ett piss^^ och då är det inte värt att kolla på.

Ska göra en vinjett nu i veckan, så kan visa den när den är klar.

Cindy-
0