Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettoff-topic
Läst 5105 ggr
Mackan1000
0

Nattsudd - av & med Mackan m.fl.

ja här sitter ja tidigt på morgonen , inte sovit nått och hör fåglarna kvittra o ser solen går upp =D e inte ens tröt =S

Petersen
0

Haha, Gå & lägg dig Mackan Skrattande

IngelaS
0

Min son & hans två kompisar har lanat här inatt så nu ligger dom helt utslagna i hans rum. Jag tror Mackan också är utslagen just nu Glad

Själv är jag pigg som en mört "morgonstund har guld i mund" Cool

kecka
0

Jag sitter med en inlämningsuppgift till universitet och har gjort så sen 7 imorse så pigg är nog en luddig deffinition av min hjärna just nu.

Jag tänkte att om jag roar mig lite med nöjessurfning och några viseoturorials en stund kanske jag får mer lust till arbete sedan……eller nåt.

kecka
0

viDeotutrials….  stavning är svårt…..

Jiger
0

Jag säger bara en sak - månadsredovisning !! Ledsen 

Mackan1000
0

gick o la mej drygt 4-5 och gick upp 11 =D härligt värre xD har vart inne i stan nu oxå i ungf 4-5 timmar xD

GunnarE
0

Och jag har samlat ihop allt till min revisorSkrattande

Essgarde
0

Men Marcus då, du måste ju sova!

Cevir
0

Och du säger till mig att jag måste sova, Marcus?
Då måste väll du också göra det?

/ Sara & Casper

Mackan1000
0

jag tycker inte om att sova , mardrömmar

GunnarE
0

Mackan, när du börjat jobba eller startar eget och ska betala moms o skatter, DÅ kan man snacka mardrömmarSkrattande

Mackan1000
0

läxförhör , prov, jobbiga lärare , ingen lön , betyg , nyss lämnat ett förhållande …. mardröm ? =P

Petersen
0

Godnatt Mackan Flört

Essgarde
0

Sov Marcus!

Cevir
0

Lär dig sova! Tänkt på något annat innan du somnar.

/ Sara & Casper

Petersen
0

Godnatt Mackan

Cevir
0

Sov så gott ^^

/ Sara & Casper

Mackan1000
0

Idag blire no sent igen =) satsar på typ kl 4 =)

GunnarE
0

Skrattandego for it Mackan

Mackan1000
0

fast kan bli lite problem… e inte riktigt sugen på kaffe och orkar inte gå ner o köpa energi dricka =(
jaja strunt samma =)

Mackan1000
0

jaja de vart kl 3 och kl 5 nu i helgen =) *Stolt*

Cevir
0

Men oj vad duktig du är ;P

/ Sara & Casper

Mackan1000
0

visst e ja ?

Cevir
0

Nej ;)

/ Sara & Casper

Mackan1000
0

nehep

Mackan1000
0

nehep

Mackan1000
0

solen har inte riktigt gått ner än >,< va e de här ?!

Petersen
0

Du har bara glömt släcka skrivbordslampan, det är inte solen ;)

Godnatt Mackan

Mackan1000
0

jo de var solen ! de va ljust ute =P

Mackan1000
0

nedrans fågelkvitter idag >,<

Petersen
0

Godnatt Mackan ;)

Mackan1000
0

haha jag e fort uppe petersen ;)

JimJ
0

hehe, du är dock inte ensam om att inte kunna sova. :-)

Mackan1000
0

ne men just nu sitter ja o försöker skriva artikel om abstrackta bilder i photoshop…… känner egentligen ja inte orkar xD

JimJ
0

hehe, gå och lägg dig då. Du har ju hela dagen imorgon på dig också. :-)

Mackan1000
0

den dagen sover ja igenom elr sitter o spelar xD  så ja passar på när ja inte har nått o göra ;D

JimJ
0

Men om du lägger dig tidigare på kvällarna, orkar du sitta vaken hela dagarna. Det är ju dagarna som är roligast på iFokus, det är då folket är som mest aktiva. :-)

Mackan1000
0

mjo men ja har snart kommit halvvägs på artikeln xD

Mackan1000
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

yay 555 ggr har de här inläget visats =D

JimJ
0

Jag kan inte säga det bättre än Petersen. God natt Mackan! :-)

Mackan1000
0

haha gonatt JimJ

Mackan1000
0

ne gonatt alihopa =D

Emely
0

Gomorron allihopa! :) *klappar Mackan lätt på kinden där han sover sött i sin säng*

JimJ
0

God morgon Emely. :-)

Mackan1000
0

haha gomorgon emely

JimJ
0

Mackan, sov du fram tills nu? :-)

Mackan1000
0

ne gick upp för en o halv timma sen typ =)

GunnarE
0

Mackan,nu är kl halv åtta, dags att vara kreativSkrattande

JimJ
0

Precis! Han har ju en halv-färdig artikel att skriva färdigt. :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Mackan1000
0

aldrig nån vila här inte ;)

Petersen
0

pssst… mackan….. e du vaken?  *smyger på tå*….

Mackan1000
0

jag e vaken petersen xD

JimJ
0

Men gå och lägg dig då. :-)

Mackan1000
0

haha vill ni bli av med mej elr? =P gå o lägg dej själv jim =P

JimJ
0

Vi vill bara få lite ordning på dig Mackan. Man kan inte sova hela dagarna. :-)

Jag har för mycket jobb för att ha tid att sova. :-)

Mackan1000
0

haha okej JimJ  =P

Gonatt Bildredigering.ifokus!!!

JimJ
0

Ställ ring-klockan på runt 10:00 så du vaknar och kan sommna mot natten till idag sen också. :-)

Essgarde
0

Fan, har ställt mobilen på alarm kl 03.30 varje morgon nu för jag har tänkt att dra med mig kameran bort till heden och fota djuren i morgonsolen. Men jag vaknar ju aldrig. Imorses vaknade jag av att min kompis ringde, vid 8. Har inget minne av att mobilen väckte mig 03.30. Tror inte min kropp vill att jag ska gå upp så tidigit =P

MVH Fredrika

GunnarE
0

Ge inte upp Fredrika, morgonljuset är helt fantastiskt. Lägg upp några smakprov här senSkrattande

Petersen
0

Veckans utmaning Mackan!

Testa se om du fixar att både stiga upp och krypa till kojs inom samma dag & datum

Cool

Mackan1000
0

haha och vad får ja för de petersen ;D ?

Petersen
0

Hmm, publicera en artikel… ehm.. gratis?

Glad

Mackan1000
0

haha men petersen , tekniskt sätt går ja ju upp o lägger mej samma dygn fast inte i den ordningen =)

joytick
0

Mackan nu får du ta och ge mig botemedlet xD Jag har blivit smittad av dig.. Har sedan i tisdags varit uppe till 4-5 och sovit bort hela dagarna typ xD

joytick
0

psst.. mackan?! är du inte vaken nu när man behöver dig? xD

joytick
0

Ingen annan här som kan underhålla mig :)?

JimJ
0

Jodå, det finns även mer folk som inte kan sova. :-)

joytick
0

Yeeaay :D

kecka
0

Sitter och jobbar natt jag, så nog är jag vaken alltid.

Halvt om halvt iallafall…..

joytick
0

Vad glad jag blir, jag är inte ensam ;) Nån som vill underhålla mig? jag har tråkigt x)

kecka
0

Tja….vad vill du språka om då?

Hur är det i Österund ??

Såg i din profil att du ville gå Media på JB .

Varför just JB ? *nyfiken*

joytick
0

I östersund är det varmt och skönt just nu :) Och snart är det yran! :D Lite dött kanske eftersom många av kompisarna är bortresta men annars är det topp! :) Hur är det där du bor? (orkar inte kolla x) )

Ja, det blir It-Media för mig nu till hösten. JB blev det för att den andra skolan med samma inriktining ligger en bit bort och då måste jag pendla vilket jag inte har tid med. Vet du om JB är bra?

kecka
0

Har aldrig varit på Yran, men varit på väg flera år i rad. Vem vet kanske i år…*S*

Jo här är dött som alltid…

Läste att JB i Östersund skulle flytta in till stan. Ska du börja där i höst ?

Jag tror att JB som skola är bra. De har en riktigt duktig fotolärare i Östersund, Ulf.

Jag var nog mest nyfiken på vad som triggar när man väljer gymnasiprogram och skola. Varför man väljer som man väljer.

Mackan1000
0

har alla gått o lagt sig ? ;D

joytick
0

Hej Mackan :D :D

joytick
0

Vad har du för dig då?

joytick
0

Nej nu går jag och lägger mig Mackan ;) God natt.

joytick
0

Dubbelt..

Mackan1000
0

ja sitter o kollar film o du sover antar ja joytick ? ;)

joytick
0

Nej faktiskt inte än haha jag har inte lyckats slita mig. Vad kollar du på för film då? På datorn eller på tv:n?

Mackan1000
0

ne ja kollar på 5 , reklam nu  , har för mej de e baserad på en verklig händelse som hänt i USA me en krypskytt =)   va göru sj ?

joytick
0

Ja, som sagt försöker jag slita mig från datorn just nu. Sedan måste jag bädda rent i min säng eftersom mina katter har haft krig i den så det är katthår överallt.. Nu ligger dom där utslagna båda två xD Sen ska jag se om det är något bra på tv. Annars ska jag nog sova.

Mackan1000
0

jaha ja så du vill inte va uppe o prata me mej ;)  snällt ;)

joytick
0

Haha jag har faktiskt suttit och väntat xD Men du kom ju aldrig :'( haha ;)

Mackan1000
0

gonatt alla

JimJ
0

Godnatt Mackan. :-)

joytick
0

Good Night :)

Essgarde
0

Nämen, Marcus sover^^, Han är inte inloggad på msn så sover gör han då garanterat. Själv har jag vart uppe hela natten. Tyckte det verkade onödigt att sova då jag ändå skulle ta mig ut och fota soluppgången på Axvalla Hed. Tog med mig hunden och vandrade bort vid 4. Var borta i två timmar, kom precis hem. Man kan säga att jag blev lite blöt av att gå i det höga gräset. Men det var det värt! =) Leona(hunden) tyckte också det var roligt fram tills dess hon blev jagad av en kossa. Haha, stackarn, hon vart livrädd. Har inte kollat igenom bilderna jag tog än, men hoppas jag fick ngn bra iaf ^^

MVH Fredrika

JimJ
0

Här går solen aldrig varken ned eller upp. Därför som jag inte kan sova. Det är ljust dygnet runt ju. :-)

Petersen
0

Okej, jag döper om denna tråden till ett mer passande namn (hoppas det är ok med dig Mackan), så kan alla som har lust att "sudda" om alltmöjligt på alla möjliga tider om dygnet använda denna tråd som forum för det?

Godmorgon alla!

Cool

Essgarde
0

haha det gjorde du rätt i Petersen ^^,

MVH Fredrika

Mackan1000
0

gomorgon vakna för 40 min sen =)  jävla robert (en kompis)  skickar sms frågar va ja gör, han borde veta bättre !

Mackan1000
0

men ja tycker de e rätt fantastiskt att den här tråden har över 90 svar och snart 1000 besökare…. (varav säkert 500 ggr är av mej…)

GunnarE
0

Alltså Mackan, vi är många som håller koll på dig, tänk på detSkrattande

Mackan1000
0

jo tack ja ser de , de e ju över 1000 nu xD *grattis mej *

Cevir
0

Inte funderat på att lägga dig tidigare? ;)

/ Sara & Casper

Mackan1000
0

nej

IngelaS
0

#97 Det är bra att du håller liv i tråden Mackan Cool

GunnarE
0

Inlägg nr 99Skrattande

GunnarE
0

Och 100, grattis mackanCool

Mackan1000
0

man blir nästan tårögd =')

Petersen
0

*får tårna i ögonen*

joytick
0

God kväll alla nattugglor :) Vad hittas på hos er just nu?

Izzzyz
0

Godkväll….. Har precis lämnat sambon i soffan. Såg på en film som var sådär……Passade istället på att titta in här för att se om ngn mer var vaken…

// Tina

Petersen
0

*går i sömne*

oldflattop
0

Jag har tänkt jag skulle årova att vända på dygnet nån gång nu under sommarn, så att man går hela varvet runt - går å lägger sig senare och senare och går upp senare och senare ända tills man går å lägger sig tidigt igen :D någon som provat?

Essgarde
0

vore en rolig grej att testa faktiskt. Jobbar i sommar så det kan bli lite svårt dock.

Emely
0

#106 Om du lyckas med det så här på sommaren blir jag imponerad! …det är ju så ljust på dagarna nu så att överhuvudtaget sova efter klockan sju ser jag som en omöjlighet om jag inte är helt däckad :P

oldflattop
0

hmmm, du har rätt…ljuset är ett problem…Får kanske köpa nåra ordentliga mörkläggningsgardiner…eller! En SOVMASK! Och ett par öronproppar när man ändå är igång :D perfekt för att vända på dygnet, då kan man sova närsomhelst, varsomhelst, hursomhelst…

Mackan1000
0

vadå ljus är ett problem ?  ja går ibland upp vid 10 käkar frukost sen bara "äh orka…" går upp o lägger mej igen o sover till typ 3 =)

Emely
0

Du låter som min sambo Mackan :) …tack och lov är han sin egen chef, så han kan dra sig på morgonen då och då, annars hade han nog snart börjat hata världen ;)

oldflattop
0

haha, har du inga fönster!? eller har bara väldigt bra gardiner? Jag får solen rakt in genom fönstret på morgonen, det blir väldigt ljust och väldigt varmt :P

Mackan1000
0

#111 haha jaså  ? xD

#112 jora ja har fönster , skit jobbigt när solen går upp på morgonen ligger den o steker precis in på mej =D

Essgarde
0

har ni inga persienner? (osäker på stavningen) fungerar alldeles utmärkt ju

Mackan1000
0

#114 jo men katten brukar va framme o leka me dom så ljuset kommer in precis där ja ligger typ xD

Emely
0

Här är det total mörkläggning som gäller om jag ska sova medan det är ljust. Räcka med persienner…I wish :)

Emely
0

…börjar gäspa…

Mackan1000
0

ne nu ska ja sova , gonatt

Petersen
0

Ser att du är vaken Mackan ;)

TomasAndersson
0

119 inlägg är mäktigt på en sån här tråd =)

Petersen
0

Mackan är mäktig ;)

Emely
0

Ta inte i så han spricker Petersen ;)

joytick
0

123 =)

Mackan1000
0

yay 123 ^,^

#121 ja håller me med emely , vart lite utbränd nu under senaste 2 dagarna xD men tror nog en dusch kan fixa den…..

oldflattop
0

nämen! vad är detta! tävlingstråden för juli har trillat ner från de senaste inläggen!!!??  Och innan jag skrev så var den här också på väg att göra det!! det kan vi inte tillåta!

www.räddadebratrådarna.se 

Emely
0

Helt sant. Mackan, vart sjutton har du tagit vägen? Det är ju DIN tråd!

;)

Mackan1000
0

jo ja vet , mitt internet funka inte så bra igår =P

här e en bild ja gjorde ungefär 3 på natten

Mackan1000
0

orginal  (stock bild från sxc.hu)

joytick
0

Frän bild Mackan :D Den här gjorde jag för några nätter sedan, med lite inspiration från en av tennisarna.

joytick
0

Båda stockbilder… Här är handen.

joytick
0

…och här är staden.

Mackan1000
0

fint  joy =)

Mackan1000
0

gonatt alla =)

Essgarde
0

Marcus har då allt sovit länge nu… vart har han tagit vägen?

Mackan1000
0

nu e ja tillbacka fredrika du behöver inte frukta längre ^,^

GunnarE
0

Kolla, nu dök våran kändis upp

Mackan1000
0

hahaha , ja jag har vart lite borta dom senaste dagarna ;)  upptagen me annat tro de elr ej Oskyldig

Alberta
0

#137 Trodde du hade papparazzi gänget i hälarna och höll dig undan.Flört

Essgarde
0

dissare där!

Mackan1000
0

gonatt på denna fredag den 13

andmag
0

Hmm, kanske dags att skaffa en chat till denna sida :)

Mackan1000
0

#141 haha kanske de kanske xD

Essgarde
0

#141 Kanske vore ngt! ^^,

Mackan1000
0

SOVER ALLA ELR ?!  (fort vaken)

Petersen
0

Nejdå Mackan, jag kaklar badrum :)

Essgarde
0

En del har ett liv och jobbar om dagarna. Därför behöver man lite sömn ;) Visserligen är jag tjej och behöver inte så värst mkt sömn…men ändå :P

Mackan1000
0

#145 haha okej petersen vi den tiden så satt ja o ångrade mej att ja inte låg o sov förra natten xD   kommer sova gott inatt =D

#146 så du säger ja inte har nå liv fredrika  ? ;P

Essgarde
0

Haha, det säger du ju själv att du inte har :P

Mackan1000
0

tycker ändå de va lite elakt ;)

fy fan gick upp för 20 min sen typ och gick o somna ungefär 1 igår =O

Essgarde
0

haha, kanske det. förlåt Marcus. Men jag har ju faktiskt inte heller ngt liv ;P

IngelaS
0

Jag måste skriva lite i den här tråden, den är ju kultförklarad nu Cool

Eftersom jag inte är någon nattsuddare (har varit men inte längre) så säger jag godnatt till alla :)

Mvh Ingela

Mackan1000
0

gonatt ingela =) själv lägger ja mej om en halvtimma-timma , ska städa rummet o lite annat här hemma imorn , men nu ska ja spela , ha de bra alla =D

Essgarde
0

Tänkt o komma tillbaka nu Marcus? Skaffa flickvän och överge oss sådär! Ne, tycker det är jättekul att du fått flickvän! =)

Emely
0

Ojoj, jag ser en helt ny typ av inspiration kommandes Mackans väg :) Ska bli intressant att se! (fast när allt bara blir om rosor, hundvalpar och solsken, då tänker jag bli lite orolig ;))

Mackan1000
0

#153 haha sry fredrika ;)

#154 haha nja de vete fan =P men har haft svårt o kunna göra mina vanliga gammla bilder på sistone XD går inte lika bra me insperationen =P

Mackan1000
0

gonatt alla

Emely
0

:O Oj oj… jag gick och la mig när Mackan gick och la sig! Läskigt! Det var den där rackarns Harry Potter-boken som inte ville ta slut i rimlig gå-och-lägga-sig-tid för mig (iofs började jag inte läsa den förrän halv åtta igårkväll, så jag får väl skylla mig själv :P), annars hade jag förstås sovit låååångt tidigare :)

Gomorron allihop!

Mackan1000
0

gonatt allesammans =D

Cevir
0

Gå och lägg dig tidigare, ;) Så du orkar upp sen till skolan. Bäst att ställa om sig vettu :)

/ Sara & Casper

Mackan1000
0

#159 måste passa på o va uppe länge eftersom tjejen drar upp en tidigt när man e med henne

[Julliz93]
0

Hahah xD Jag kmr iaf vara uppe länge ikväll.. blir väl runt 3-4 om det händer nått :)

Ni får se till att hålla mig vaken :D

divansson
0

oj.. shit, va klockan så mycket!! ja ska ju tävla imorrn! trodde den va typ.. 18-19.. :P hm..

[Julliz93]
0

haha oj då ;) Men gå o lägg dig då! XD Föresten.. lycka till :)

Cevir
0

#160 Så därför måste ni prata hela nätterna? Skyll dig själv sen när skolan börjar om du inte ställt om dig :) ;)

/ Sara & Casper

Essgarde
0

Kl 9 imorgon bitti bär det av till Slovenien och Kroatien, sakna mig inte för mkt ;P

Mackan1000
0

kan inte lova nått fredrika ;)

Mackan1000
0

aja gonatt alla , nu går jag o lägger mej.

ingressus in mei somnium. 
                           " walk into my dream"

Mackan1000
0

varför slutar alla skriva här ?!  fy på er ! när ja kommer tbax från dalarna på tors vill jag se lite inlägg ;) aja gonatt nu alla !

Petersen
0

Jaha, bara gå och lägga sig sådära tidigt Mackan, vad nu, har du gått och blivit lite mjukis på sistone ;)

Ha det så bra i Dalarna!

[Wriiist]
0

Hur kan ni gå upp så tidigt!? jag vaknade precis (väckt utav min pappa) och är skit trött!!!??

Petersen
0

Gå upp hehe, jag gick upp 8:34 Cool

[Wriiist]
0

??? Hur kan ni!!!?? De e ju JÄTTE tidigt!!!

Petersen
0

Jag & Mackan kan allt om sånt, vi har svart bälte i sömnteknik. Cool

[Julliz93]
0

Vad kommer efter svart då ;) Thats me !! XD

Petersen
0

Efter svart kommer Gunnar och drar oss i öronen för vi sitter & sover på dagarna :)

Undrar om Mackan sover nu eller han ligger och skakar i *att vara utan internet feber*

Emely
0

Mm, kan tänka mig att Mackan kan uppvisa internetabstinenssymptom! ;)

Själv är jag nu uppe ALLDELES för sent med tanke på att jag ska upp och plugga imorgon, men jag kom precis hem från en liten "lyssna in oss på alla artisterna på Way out west"-träff och det är ju nog så viktigt så man får valuta för sina pengar på fredag och lördag! Nåja, nu får det ändå vara nog med uppesittandet; godnatt allihop!

[Wriiist]
0

Petersen i ditt inlägg (inlägg nr #102) så skrev du *får tårna i ögonen* säkert att du inte medande *får tårarna i ögonen* XD och du skulle ha svart bälte i sömnteknik XD

[Julliz93]
0

Neeehj! Jag som skulle vara duktig och gå o lägga mig tidigt idag.. *suck*

Petersen
0

#177 Ja jag menade det men jag skriver inte det :D

Mackan1000
0

#175 oh ja vi har svart bälte ;) och ja har tränat på konsten nu när ja jag gått o lagt mej mellan 00-03.00  och gått upp mellan 05-10 xD

Mackan1000
0

gonatt allihopa

[Julliz93]
0

Jag gick o lade mig vid 22.00 igår *stolt*

madde91
0

Grattis på födelsedagen mackan Glad

jag ville bara få ge dig en liten present, jag har målat en bild till dig, titta och njut på detta mästerverk Flört

jag kallar bilden "bröllop på sommaräng"

Mackan1000
0

#183 haha , naaaw tack ;D

Essgarde
0

nää, har jag missat din födelsedag?? fy skäms på mig! Förlåt marcus, massa GrattisKramar i efterskott! =D

GunnarE
0

Mackan, har du fyllt år??? Nu bär det utför, du kanske börjar lägga dig tidigt?

Essgarde
0

fast å andra sidan har jag inte haft tillgång till internet så har inte kunnat gratulera dig tidigare

Mackan1000
0

#186 haha japp , ville ju inte precis bara börja skriva en egen tråd o skriva "GRATTIS MEJ!!" xD

#185 tackar fredrika =D de gör inget du missa den ;)

Mackan1000
0

Ja nu åker man till dalarna igen =) kommer hem på lör nån ggn på kvällen , jag kanske tittar in här nån ggn för o va snäll ;)

ni får ha det bra iaf så länge =D

ingressus in mei somnium. 
"walk into my dream"

JimJ
0

Grattis i efterskott Mackan! :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Mackan1000
0

#190 tackar =D

(okej ja ljög , ja åker om drygt en timma xD)

IngelaS
0

Oj, grattis i efterskott Mackan!

Ha det så bra i Dalarna :)

Essgarde
0

vad är det här för stil nu då? när jag väl kommit hem, då åker du! nää, vet du vad!… :P

Fallande
0

Grattis i efterskott mackan ^^

Mvh Sara

[Wriiist]
0

Grattis i efterskott!!

MvH Hege

Cevir
0

Grattis i efterskott får väll även jag säga!

/ Sara

/ Sara & Casper

Mackan1000
0

gonatt allihopa , hoppas ni sover gott

Mackan1000
0

varför har alla slutat skriva här för ? ….. FÖRÄDARE!

Emely
0

Jag tentapluggar (på dagtid) och går och lägger mig så tidigt att tråden inte är aktuell för mig för tillfället ;)

Essgarde
0

jag kan skriva! Men bara om du slutar visa dig som offline på msn, vet ju fan aldrig om du är inne ju!

Mackan1000
0

#199 men fy emely !

#200 jag kan väll försöka ;)

Emely
0

Nej Mackan, inte FY Emely, BRA Emely heter det. Jag har redan tagit tillräckligt lång tid på mig att bli civ ing, nu är det dags att bli klar! :)

oldflattop
0

shit, Ingela, finns det nån highscore lista över flest svar på en tråd :D

Jag tycker vi satsar på 1000 svar, så har mackan alltid ett svar redo om någon frågar varför han heter Mackan1000! ;)

Mackan1000
0

#203 haha man kan ju undra om den här tråden har highscore i de alltså ;)

Essgarde
0

Om inte, så tycker jag vi satsar på det ^^

Fotokanen
0

1000 inlägg:P en bit kvar de

[Julliz93]
0

207… :P

joytick
0

208 :9

Mackan1000
0

#207/8   de e ju inge kul om man bara gör sådär =(

Essgarde
0

Ne, skriv ngt kul istället!

Hey, är du inne på msn din tok? är du som offline nu igen? stryk ska du ha!

Mackan1000
0

kom och ge mej stryck då fredrika , om du vågar  Flört

Essgarde
0

haha, nee jag är alldeles för klen så jag skulle bryta armen om jag försökte :P

Mackan1000
0

naw stackars liten ;P

Essgarde
0

ja, stackars stackars Fredrika…nu har hon blivit myggbiten också….

Emely
0

Aaahhh, morgon. Solen kvittrar, fåglarna skiner, världen är ny.

Synd att du aldrig får uppleva det här Mackan ;)

GunnarE
0

Haha Emely, good point.

(fast det är ännu häftigare kvart i sex på morgonen med dimman)

Emely
0

Jo det håller jag med om Gunnar, men då sitter man ju inte nödvändigtvis vid datorn, eller hur? ;)

Mackan1000
0

#215 vadå da ?  ja hade redan vart uppe i halvtimma när du skrev dedär ;)

jaja nån uppe så här sent elr e de för sent för alla ;D

Mackan1000
0

tog lite kort nu kl 6 på morgonen….. aja gonatt allihopa

madde91
0

Men oj, har du dragit upp persiennerna? ;)

Mackan1000
0

#220 haha ja , jag hade de just då men drog ner dom sen xD

madde91
0

#221 haha men blev ju lite orolig där ett tag xD

Essgarde
0

Natti natti allesammans. nu går jag o lägger mig. fredrik somnade före mig, woho! haha ser dig i camen när du sover ^^

frukost
0

Ojojoj, hur kan man vara en kvällsmänniska? ^^

waikru
0

mobbas inte fredrika Räcka ut tungan jag hade jobbat och tränat, man får somna då, piluttan dig

Essgarde
0

haha, men jag mobbas inte. du var jättegullig när du sov ^^

frukost
0

Men jag fattar inte hur man kan vara vaken så länge som ni ^^

Cevir
0

Det är inte så svårt :) Bara man håller sig sysselsatt brukar det funka skit bra :)

/ Sara & Casper

Essgarde
0

Ne, det är inte svårt alls. bara att strunta i att sova helt enkelt^^ sova är trååååkigt

frukost
0

Haha, ska försöka med att vara vaken väldigt länge nu under något lov, kanske höst- eller jullovet. Men då får man ju inte utnyttja nyårsafton att skryta med? *s*

Cevir
0

Håller med dig Essgarde! Sova är tråkigt. Sånt har man inte tid med :D
på nyårsafton är det en självklarhet att man är uppe länge, Frukost ;) haha.

/ Sara & Casper

Mackan1000
0

hallå alla , jag har slutat nattsuda nu när ja måste upp kl 6 på mån-tis ….. värsta ja vart med om alltså !

Essgarde
0

Haha, höjdpunkter som nyår är dom dagar jag är tröttast och går o lägger mig tidigast på. konstigt, ja vet. vet inte varför, antar att allt folk gör mig trött… lr ngt XD

Essgarde
0

Marcuuus! =D dig har man gått o vart orolig för ett tag. men nu äru tillbax =D

Fotokanen
0

ja nu när allt har dragit igång skolor/jobb m.m så orkar man inte sitta uppe så länge längre :P

frukost
0

Haha, min kompis & jag vilade lite innan kl. 12 på nyårsafton, så hon somnade & gick inte att väcka ^^

Mackan1000
0

jippi nu har man vart uppe i över 1 timma , tjoho för mej !

GunnarE
0

WOW Mackan, du slutar aldrig att förvåna oss:-)

Mackan1000
0

haha åh ne gunnar , men ja hatar tidiga morgonar !

Mackan1000
0

va sjutton varför skriver ingen här längre ?  bara för sommarn e slut?

[Julliz93]
0

#240 Den börjar bli lite utdragen xD

Mackan1000
0

#241 äsch ! nejdå  nattsudd is the sheit

Emely
0

Absolut, om det inte beror på magsjuka :P (Jodå, det var så jag nattsuddade inatt…)

madde91
0

nej men oj då, jag är fortfarande vaken xD tjoho för de!

Jag har passat på att skriva en dikt också nu mitt i natten, en dikt som eh.. berör och passar alla åldrar!

[Julliz93]
0

#244 Haha! Fyndigt Madde x)

frukost
0

Nu puttar jag upp den här för mackans skull ;)

Mackan1000
0

#246 naw så snällt men ja nattsuddar aldrig längre =P har inte energin till de xD

frukost
0

Fy dejj, nu när jag var sås näll å allt >__< ;)

Mackan1000
0

ja men sånt händer ^,^ går lixom upp tidigare på dagarna och så :P

frukost
0

*lipar åt mackan*

Fridoliin
0

Men komigen nu :D var det inte 1000 inlägg vi skulle uppnå tillsammans med Mackan :D

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

frukost
0

venne xD Jag tkr iallafall att vi ska fortsätta… Men jag tycker att rubriken borde bli: Dygnetrunt-sudd xD

Mackan1000
0

ne nu ska ja sova , gonatt bildredigering =D

Essgarde
0

natti natti marcus

Fridoliin
0

"Goodnight sweetheart well it´s time to go…. goodnight sweetheart well it´s time to go…. I really hate it, but I really must say.. Goodnight sweet heart goodnight!!!!!"   XD :P

/Frida

frukost
0

_So long and goodnight
_

Mackan1000
0

ingen vaken ?=)

Mackan1000
0

jaja gonatt alla =P sov så gott

[MandaR]
0

Nu har jag också vaknat ^_*

Petersen
0

Ser bra ut Mackan, din sömnrytm är lika ur fas nu som förr i tiden :D

Keep it up!

[MandaR]
0

hehehe *djävulska tankar*

Oh, vad snackade vi om ? XD

Fridoliin
0

kommer inte ihåg :P XD

/Frida

[MandaR]
0

hehe ;D 1000 inlägg vare… Har ni fått idéer till Novembertävlingen? Det har inte jag ;P

RADiOACTiVPiG
0

haha x'D nä jag har idé torka och det är hemskt att man inte har en egen dator på det hemska elevhemmet :P och i skolan har man inte tid :P

Emely
0

Jag hijackar tråden med lite morgonsudd… katten väckte mig och det gick till ganska exakt så här  http://www.youtube.com/watch?v=GmwqpHsMExg&feature=bz301 bortsett från en eller annan detalj i slutet ;)

[MandaR]
0

Nej gud vad söt :'D Hehe, man får hoppas att du slapp bollträet ;)

Hm… *tänkatänka*  :D

Fridoliin
0

har faktiskt precis blivit klar med mitt bidrag :D blev ganska nöjd faktiskt =) 733 inlägg kvar nu skynda skynda :D

/Frida

[MandaR]
0

Jag har precis startat :'D
Hm.. what's my next step? ;P

Mackan1000
0

gonatt alla !!!! xD

Thorsson
0

Gammal tråd du väckt till liv Mackan ;)

Mackan1000
0

ja men försöker ju ! x)  hela 271 inlägg för sjutton =)

Thorsson
0

uuu, inte dåligt ;) Synd att man ska iväg imon, annars hade det nog blivit så att jag varit här inne med några pers inatt ;)

Karkkainen
0

Jag ska åka hemifrån vid nio i morgon, kommer vara helt död! :P Någon som redan nu vet att dom kommer vara uppe i natt? Sällskapssjuk ;)

Mackan1000
0

mja ja ska x)  här sover vi inte xD (iaf inte på lov xD )

Karkkainen
0

Bra bra :)

joytick
0

Im baaaaaack!

Näe men nu är det väl dags att den här tråden vaknar till liv igen? Eller har du fått normala sömnrutiner nu mackan?

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.