Sagobild
Gjorde i dag en liten sagobild till mitt barnbarn som fyller år idag. Hon älskar alltid att titta på mina bilder. Så den blev uppskattad :)
Inte min stil egentligen alls, men hon gillade den jättemycket. 
Här är originalet
http://lockstock.deviantart.com/art/White-35-29723075
Och här är den färdiga bilden
http://dezzan.deviantart.com/art/In-the-fairy-world-99466632

Supersnyggt som vanligt. Dina bilder påminne om en viss typ av vykort som liksom är silverpräglade, vet inte hur jag ska förklara, men så är det =)
Tack Pelle 
Ja jag vet inte riktigt hur du menar med silverpräglade, men kul att du gillar den.
Jag blev lite inspirerad efter att jag gjort en sago-fantasy session precis färdig. Och efterssom mitt barnbarn fyller år idag, och jag ville göra en bild åt henne så fortsatte jag lite i sagovärlden haha. Väldigt kul faktiskt.
Jättesnygg! Vad duktig du är. ;)
#3 Tack 
Jag vill också kunna göra så här… Jag försöker och försöker och kommer ingen vart…..
Kram!
#5 Jodå… var är det som värst?? Vad vill du ha hjälp med?
Jag kan säkert hjälpa till och ge tips om det är nåt speciellt du inte får ordning på. Jag vet ju sen tidigare att du så gärna vill lära dig.
Det här är en alldéles bedårande söt bild. Som en riktigt sagobild, som ett vackert bokomslag där man bara längtar efter att få vända till nästa sida och få se alla de små princessor o prinsar hoppa ut och berätta deras saga för en! ( Tusan man önskar nästan man var liten igen och fick din vackra sagobild i knäet) Du är så himla duktig och det är en fröjd att få se dina vackra bilder!
#7 Tack snälla du för din gulliga kommentar 
Jag fattar inte hur du får tag i allt och får det att bli så hlt underbara bilder.
Bilderna påminner om de där ungdomsplancherna man köpte när man var ung fast dina är 100 ggr snyggare.
//Pia
Jag finner inga ord för hur duktig du är! Du är både bra på att komma på fantastiska ideer och på att utföra dem! Helt otroligt :)
Tack snälla ni för era kommentarer. 
#1 Förstår hur du menar med silverpräglat foto!! Det är ju dom där vykorten som gjorts i tror det är skrapteknik och skimrar i silver när man vrider och vänder på kortet…
Mycket snyggt Cindy, jag fullkomligt älskar älvor!!!!
på dig för denna bilden!! Å hej förresten *vinkar*
Många Goa Kramar
Annisangel
Jättefint…
#12 #13
Tack så så mycket. Kul att ni tycker om den.