Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 582 ggr
Cindy-
2008-12-01 11:29
0

Come back!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag satt och försökte fixa ihop en bakgrund som jag tänkte jag kunde använda någon gång. Bakgrunden är uppbygd av fyra bilder och lite penseljobb.

Men så kom jag att tänka på en modell från Deviantart som jag haft länge i min dator och inte hittat någon inspiration till. Eller rättare sagt, jag har inte hittat den rätta omgivningen för henne.

Men nu tyckte jag att jag hade rätt bakgrund!! :) Så då blev det denna.

Dörrarna är från CGtexturer och modellen från Deviantart och slottet från sxc.hu. Resten är mina egna resurser.

Hoppas ni gillar den.

Cindy-
2008-12-01 11:30
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Originalbilden som är från Deviantart (magikstock)

heliotropes
2008-12-01 21:03
0

Jag tyckter att du har lyckats riktigt bra med en passande bakgrund åt henne,härliga färger!!

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
2008-12-01 23:15
0

Tack Glad

Ja det var jättekul faktiskt. Jag hade precis gjort färdigt ett jobb. Och då brukar jag ha lite svårt att starta något nytt på direkten. Så jag satt mest och lekte och testade lite för att få ihop en bakgrund jag kanske kunde ha nytta av någon gång.

Och vips så kom jag att tänka på den här modellen som jag sedan länge både frilagt och försökt jobba med. Men det ville sig inte alls.

Men här passar hon som handen i handsken :)

heliotropes
2008-12-01 23:24
0

Jag önskar att jag kom igång lite mer med kreativiteten, den "blommar" upp lite snabbt men ack så snabbtSkrattandedet "hinns" inte med..hehe! Det är roligt att komma in här och se att det finns de som är kreativa. Skrattande

Cindy-
2008-12-02 11:46
0

Ja jag har inte heller tid just nu. Jag är mitt uppe i en flytt. Och måste ta hand om den.

Men jag kommer förmodligen ändå sitta lite på kvällarna. Jag har ju så svårt att låta bli Skrattande

Anco
2008-12-02 18:04
0

Den är helt underbart vacker, Cindy. Härliga färger!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

heliotropes
2008-12-02 18:58
0

#5 Jag vet ju mycket väl hur det är när man är mitt i sitt kreativa, närmast droglikt är det juSkrattande 

Det låter spännande med en flytt så här nära julen, blir det en långflytt eller "granngårds"?

Cindy-
2008-12-02 19:22
0

#7 Ja det är ju inte så jätteroligt att ha flyttröra hemma den här tiden då det snart är juletider.

Jag ska ha allt nerpackad om två veckor. Då kommer det en städfirma och tar det mesta. Sen flyttar jag den 2 januari. Så från två veckor och fram till flyttdagen blir det att äta hos föräldrar och sånt haha.

Jag flyttar inte långt. Bara lite längre upp på gatan. Men jag flyttar in i en mindre lägenhet.

#6 Tack Anco :)

heliotropes
2008-12-02 20:34
0

#8 Det blir att ta fram tomten på en gång dåSkrattande Huga! tänkte på om en annan skulle flytta in i något mindre, då behövde jag nog ett år på mej att rensa undan onödiga bra att ha prylar…hehe!

Cindy-
2008-12-02 23:02
0

#9 haha. Ja jag håller på och slänger en massa skräp som jag samlat på mig. Det känns så skönt att bli av med det. Nu kan man andas *asg*

Nä nåt julpynt blir det inte för mig i år. För när jag väl kommit till min lägenhet så är det den 2 januari. Och då har både jul och nyår varit.

Så då känner jag inte för att plocka upp julpynt när det ändå snart ska ner. Jag får satsa på nästa år istället *s*

heliotropes
2008-12-02 23:47
0

#10 Innan jag rotade mej här så flyttade jag 6 ggr. på 6 år, det fanns mycket att rensa varje gång, men det ligger mycket i det du säger….nu kan man andas igen. Det var väldigt "befriande" att få undan "skräpet". Men det skulle vara jobbigt att flytta för den orsaken, så jag får väl använda syrgasmask ..*asg*!!

Du får pynta till lite extra här på sidan år då Skrattande

Cindy-
2008-12-03 11:42
0

#11 Jo det är sant, man kan ju inte flytta varje gång man behöver rensa skräp hahaha.

Nej det är jobbigt att flytta. Fy…och tråkigt.

Men det blir kul när man väl kommit på plats. Sen hoppas jag det dröjer innen jag flyttar igen.

Jag har farit runt och flyttat så många gånger. Här i Eskilstuna, i Varberg och i Halmstad *s*

Så jag borde vara van, men denna gången känns det jobbigt. Och det är ingen rolig tid att flytta på heller. Men det är bara att "gilla läget" så att säga Skrattande