Why...?
Konstig rubrik kanske. Men bilden är utvecklad efter en tragisk historia med en liten pojke.
Detta är en blandning av manipulation och painting. Det ser ni säkert.
Stock från DA

fint <3

Flott värre. Alltid roligt att se före bilden sen man sett den manipulerade. Blir alltid lika förvånad.
Skickligt!
Dock tycker jag det ser ut som han har päls runt sig..men jag antar att det ska likna vingar??
Tack allihopa för era kommentarer 
#5 Ja självklart är det vingar.

Mkt vackert :'D

alla bilder du gör är jätte fina, men varför copyright texten rätt över bilden? =(
#7 #8
Tack så jättemycket 
#8 Ja jag är ledsen att jag måste ha copyright över hela bilden. Jag har faktiskt gjort ett ännu större CO till mina bilder nu. Att jag har det beror på att jag laddar upp mina bilder på Deviantart. Och dit går alla som tycker det är kul att stjäla bilder. Sen laddas dom upp på andra sajter. Ibland tar dom bort mitt namn och sätter dit sitt eget.
Vissa av mina bilder där inne har DA:s egen vattenstämpel. Men även dessa har jag hittat runt om på olika sajter.
Vi får se om min nya vattenstämpel kan göra någon nytta. Det är inte roligt, det vet jag.
Men jag tycker inte att det är kul när jag hittar mina bilder överallt. Att sedan försöka få bort dom är inte alltid helt lätt. Jag har lyckats några gånger, men misslyckats fler. 
Verkligen jättefin 

#9 fyfan vad synd.. :/