Äkta kärlek
Äkta, trofast kärlek…….
Modell från DA
Stenarna från Sxc.hu. Resten köpta bilder.

Jag tycker det är vldigt roligt och underhållande att se dina bilder, för även om jag själv bytt en och annan bakgrund så är det här nåt helt annorlunda. Jag begripper inte riktigt, och det känns så bra, att bara bli lite fascinerad och häpen.
Jättefint.
Men tack Pelle
Jätteroligt att du tycker om den.
Ja det här med bakgrund tycker jag är så kul. Ibland när jag inte har nåt speciellt för mig så brukar jag sitta och bara göra bakgrunder *s*
Låter kanske lite knäppt, men det är faktiskt roligt, och ibland, om man har tur så kan man få ihop nåt riktigt snyggt.
Just den här bakgrunden är gjord av fyra olika bilder. Och sedan vattnet då som jag gjort med Flood filtret.

Jag tycker du är väldigt bra på det du gör…. har du tecknat eller målat mm innan du började med Photoshopandet?
#3 Tack så mycket :)
Det är många många år sedan jag tecknade. När jag var barn, och under min skoltid tecknade jag väldigt mycket.
Och även efter att jag fått mitt första barn. Då tecknade jag figurer i från min lilla dotters sagoböcker. Hon älskade när jag gjord det.
Men det är som sagt många år sen. Och efter det så har jag inte hållit på alls med någon teckning.
Jag är inte ens duktig på det faktiskt haha.