Hjälp med Bild!!
behöver hjälp att redigera denna bild http://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=72c3f66f-1ef3-403f-9115-c0e112e3b21a&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup
Kan man ta bort flaskan höstrået som hänger och gallret om gallret är för svårt kan det vara kvar
Oj, det är väldigt svårt. Ska inte försöka mig på nåt ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Ok men höstrået kan väll nån försöka med har hört att fllaskan blir kanske för svåår men om nån vill försöka
OBS det behöver inte vara bäst XD

Blev lite fel..vänta

Sådär..
Gjorde ett slarvigt försök på några minuter. Det går att göra betydligt nogrannare men bilden var för pixlig för min smak..Det är aldrig "kul" att jobba med en sån bild. Men gjorde ett försök iaf:)
Att få bort höstrået, prislappen och gallret var inte särskilt svårt. Men vattenflaskan testade jag inte ens. Det skulle innebära ett "nytt" öra. Och jag personligen gillar inte att lägga till såpass mkt själv och är dessutom inte så kunnig så att jag skulle kunna göra det på ett bra sätt. Så föredrog att ha flaskan och endel av gallret kvar.
#4 det blev jju bra enligt mig trodde ingen ens vela försöka
#6 ååå vad fint går det ett göra så på min bild eller är jag omöjlig? ^^P
#10 superbra tack så mkt ^^
Japp! :) Det är bara att klona :P superkul haha -not- ^^
#6 blurra kanterna lite lite. ser lite inklippt ut nämligen.
#10 tyckte ändå det vart rätt bra. Kan ju vara krångligt med tanke på att pälsen ligger annorlunda när selen är på. Men tyckte du lyckades rätt bra :)
#13 shiit va snygg =)