kritik tack
Jag tog en bild från rn bildank hitta den senare även på google :S dåligt av mig att ta en sån bild men jag ville bara ha lite kritik inte om bild "stölden"..
okej detta vet jag, tuttarna ser jävliga ut för dom blev utsuddade och sedan ser armarna hel wierd ut nästan wridna och en del kropps kanter blev gropiga men jag vill bara ha kritik för övrigt!
*putt*

hallo… en sån där bild vill ju ja ha på mej!!! fast tvärtom 
Ja e spinkigare än på efterbilden o skulle vilja ha en förebild på mej 
håret ser lite fel ut.. Avklippt bakom armen eller nåt
Allt jag kan säga är, wow! Riktigt bra jobbat!

Denna var skitbra… om du inte blir photoshopproffs så kanske plastikkirurg kan va nåt….
haha jag tror inte jag ska sätta kniven i någon inte lika lätt att trycka ctrl + z då ^^ tack för komentarerna och kritiken, all kritik är bra :)
Kul att någon luskade upp den ^^
Överarmarna ser inte naturliga ut.
haha det konstaterade jag för ganska längesedan, de har inga muskler
# 8 Precis, det är bara till att sätta igång och styrketräna 
#9 Jo får se till så jag inte missar det nästa gång jag hårdretuscherar nästa gång.
Jätte fint gjort!!!!!! :) Armarna som sagt, men hey, vad är ett par armar att klaga på när det övriga blev så snyggt?
# 11 - Vill man ha kritik så ska man väl kunna vara beredd på att sådan kan komma, eller hur.
#13 Absolut :) Menade inte så, utgick ifrån att det positiva övervägde det negativa. För mig som nybörjare så tycker jag att det är fantastiskt! :)
Kritik är lärorikt och ska tas på rätt sätt, hur ska man annars bli bättre?
kram kram :)
#14 tack Cecilia ^^ Jo det är lättare att redigera ansikten så dom ser persikolena ut osv kroppar är mer….krångliga 
#13 vad buttert det där lät då.. 
Tar allt som konstruktiv kritik inte destruktiv bara så det inte missuppfattas ^^
# 16 - Mitt inlägg var inte riktat mot dig utan mot # 11 som inte tyckte om min kritik om överarmarna.

#12 ha kul hade inte sätt att det finns en video tutorial om den på internet.. har inte gjort tutorialn ifrån den utan på fri hand.. inte så svårt med Liquify
#17 Nej nej nej, jag hade inget emot din kritik :) tyckte samma sak själv, :)

#20 antagligen för att det var en av dom få bilder jag hittade när en större kvinna lyfter armarna, mycket lättare att redigera utan att armana är i sidorna och det kanske var samma den redigeraren tyckte ^^