Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 678 ggr
Cindy-
2008-12-12 15:02
0

JUL igen!!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu när det är juletider så kan man ju inte låta bli att göra en julbild. Jag älskar julen!!!! Det är en högtid som jag och hela min familj njuter mycket av. Gemenskapen och den goda maten. Alla glada skratt, och alla förväntansfulla barn.

Julbilden jag har gjort har jag ägnat alla som inte har möjlighet att känna den värme och den gemenskap som jag, och många med mig gör.

Till dom som sover under broar och i tunnelbanor, som lever i mörker och hunger. Som inte har varma och hela kläder i den kalla vintern.

Varje år vid den här tiden kan jag inte låta bli att bli ledsen över att detta förekommer, och i en väldigt stor skala.

Bilden har jag gett namnet "Jul åt alla"

Flickan på bilden dekorerar en vacker gran åt alla djuren i skogen. :)

Hoppas ni gillar den.

Stockmodellen är från Deviantart.

Jag vill också passa på att önska er alla en riktigt God Jul!! Stressa inte sönder tiden före julafton. Försök att njuta av den här härliga och mysiga högtiden istället Skrattande

piahs
2008-12-12 17:35
0

Det var det vackraste julkortet jag någonsin har sett. Och då har jag ändå sett många i mina mogna år.

Helt underbart vacker är det!  finns inga bra ord för att beskriva hur jag känner det. förutom WOW men det är ändå bara en bråkdel av hur jag känner inför din bild! fantastiskt vackert!!

pia

Cindy-
2008-12-13 02:15
0

Men tack Piahs för din goa kommentar. Jätteroligt att höra att du tycker om bilden. :)

[Julliz93]
2008-12-17 23:31
0

Väldigt vacker bild.  Mycket värme i bilden även fast det är snö och utomhus.  Räven är underbar, och söt Oskyldig

Cindy-
2008-12-21 13:41
0
Anco
2008-12-21 18:22
0

Tack för att du delar med dig Cindy…. ett julkort som jag önskar att alla människor skulle få se och kunna glädjas över…

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Lynxx
2008-12-22 16:26
0

Nice :-)

Cindy-
2009-01-05 18:34
0

#5  #6 Tack, så kul att ni tycker om bilden. Skrattande