Var är snön?
Länge sedan man lekte med bilder, men nu har man gjort lite i alla fall. Testade Qtpfsgui och sen lekt i GIMP.
Försökte mig även på att göra en vinterbild av en sommarbild, men vem lurar man? Det är fortfarande löv på träden :P
Orginalbilden är längst till höger
Vore lite kul om det kom lite snö så man kunde ta lite vintersnöbilder 
Ja det var längesen man såg dig här!!! Kul att du publicerar lite bilder. Och jag gillar din vinterbild! (Trots gräset) *s*
heheh Snön ligger just nu i Småland :P
Stall Bråna
Jo, det var lite vitt i veckan. Frostigt i alla fall. Men inte orkade jag ta vinterbilder för det
. Däremot tog vi en sväng förbi Nordens ark på Juldagen och tog några kort på djuren. I efterhand ser man att flesta korten blev suddiga och trista, "antagligen" inte tillräckligt ljust ute. Tigern var det tacksammaste motivet, kanske för att människobarnen såg lockande ut.
haha :D älskar dina animationer! Vill också kunna göra sådanna, vet inte ur man animerar i PS CS3, men där emot i imageready… men min data är sönder där jag har imageready så jag får vara på vår familjs där vi inte har :( men i dina animationer ser det precis ut som de flyter ut o så…. xD jag kan typ bara göra sådanna som blinkar, kommer fram en för en osv… :P