Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttävlingar
Läst 793 ggr
Glorious
0

Fototävling Redigering! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kommer lägga ut en bild som ni får redigera helt fritt i photoshop eller GIMP eller vad ni nu har :D Sedan bifogar ni bilden i ett inlägg så jag får se, man vinner äran :) alltså det är mest på skoj! Jag avgör tävlingen när jag tycker tillräckligt med användare har fixat till bilden ^^

Bilden är på min egna häst :) Och det är STRÄNG copyright! :D <3

Ayena
0

Kunde inte motstå frestelsen Glad.

Ska jobba med den i morgon. Får jag bara fråga om hästen är en hon eller han.

Glorious
0

Roligt ^^ Det kanske var dumt val med hästbild då inte så många kanske är intresserade av hästar här då men ändå… hoppas dom gör det för redigeringens skull liksom Glad Det är en hon, hennes namn är Jazmine :) hon är 8 år, fyller 9 i maj och är en Welsh mountain ponny (rasen asså för er som inte visste det så har ni lärt er något nytt!) :D

Ayena
0

Då var det som jag kände, att det var en hon. Perfekt. Då ska vi se vad det kan bli av det hela Flört

Glorious
0

Haha ja :) Ha det så kul :P själv älskar jag att redigera bilder! Cool Hah jag såg på din sajt, grattis till 500 inloggningar! :P

Ayena
0

Och här kommer skönheten beredd till nyårsfesten :-)

Ayena
0

Oj, jag såg ett litet misstag jag missade…………….Rynkar på näsan

Glorious
0

Du får ändra om du vill :) Men den va väldigt häftig!

Ayena
0

Ok då kommer här en förbättrad variant. Jag hade nämligen glömt bort att lägga skugga under guldrosetten Foten i munnen

nadnadiine
0

jag håller på..

nadnadiine
0

Här har vi den, nybörjare på kloning och masklager och hela alltihop men ändå

Ayena
0

Snyggt nadnadiine!

Glorious
0

Mycket mycket fin :) Tack xD Är det okej om jag typ kan använda era underbara bilder som skrivbords underlägg på min data? Jag blir alldeles nykär i min fina ponny igen :P

Glorious
0

Mycket mycket fin :) Tack xD Är det okej om jag typ kan använda era underbara bilder som skrivbords underlägg på min data? Jag blir alldeles nykär i min fina ponny igen :P

Ayena
0

Javisst, du får göra vad du vill med min fest-ponny Glad

nadnadiine
0

Tackar båda två (:

Gör vad du vill

Hannybee
0

Här kommer mitt bidrag. Din ponny avmålad på en tavla… Typ.

(Ta upp i fullstorlek.)

Glorious
0

Helt underbara Hunnybee :D

Hannybee
0

#17 Tack! Fast jag heter Hannybee, med a… :P

Glorious
0

aha hahaha :P Sorry x'D <3 HANNYBEE :)

Glorious
0

Verkar inte som om någon mer vill försöka :) Så jag avgör det nu då!

på tredje plats kom…

…. Nadnadiine

på andra plats kom….

……           …..  Gunilla-R

…. första platsen…. knep…

…                           … Hannybee :)

Nadnadiine: Den redigerade bilden blev effektfull och mycket häftigt, däremot hade du två stora konkurrenter, jag tycker ni alla 3 var värda 1 plats egentligen :) Men jag ville ändå sätta placeringar! Dock var det ju bara 3 som deltog :/ Grattis till tredje plats!

Gunilla-R: Din redigerade bild blev mycket häftig då du hade verkligen fått till en snilleblixt tror jag :) Det var en anourlunda men bra idé tycker jag! :D Grattis till andra plats!

Hannybee: Jag älskar din bild därför att färgerna blev så klara och intressanta :) Jobbet med bakgrund och så blev mycket fint o du borde vara nöjd! Jättebra jobbat, grattis till FÖRSTA plats! :)

Ayena
0

Tack så mycket för andraplatsen Glad

Jag ska erkänna att nyårsfest var inspirationen till min tolkning. Idag hade det kanske blivit ett annat tema.Flört

Grattis Hannybee! Din tavla var jättefin!

Glorious
0

hehe :) Jaa, misstänkte det eftersom det var alldeles vid nyår. men det var ju roligt i alla fall att min partyprinsessa vid dansa natten lång :D tack vare dig! Glad

Ayena
0

# 22 - Ja visst! Och jag är säker på att hon dansade varje dans Glad

nadnadiine
0

3djeplats är ju ganska bra för att vara så ny i ämnet som jag är, antar jag xD

Hannybee
0

Oj, tack så hemskt mycket! :D Jag har aldrig kommit på första plats någon gång här på iFokus! Vad kul att ni gillade min redigering. :)

Glorious
0

#24 ja det är klart det är bra :) Din bild är jättefin! Synd bara att det var så få som deltog :/

#25 haha varsegod, men det var ju inte så många som deltog tråkigt nog men jag tror att även om det hade vart typ 10 eller fler som deltog hade du fått en bra placering med din bild ^^

Hannybee
0

#25 Ja, det var ju synd att inte fler ville vara med, jag kan sitta och titta på foton och redigeringar hur länge som helst! ;)

Laboh
0

Jag vill bara säga att Jazmine hälsar att hon mår bra och sedan hon fått nya perspektiv på tillvaron som globetrotter så är hagen alldeles för liten. Hon vill  ha en jacuzzi i stallet. Skulle det inte gå att ordna så vill hon åtminstonde ha en morot till. :)

Glorious
0

HAHA :) Lilla älskade Jazmine :P Cool bild, klart hon skall ha jacuzzi… fullt med morötter :D (L)