Senaste frisyren!!! :)
Vad gillar ni min senaste frisyr då?? 

En simpel bild. Ingen manipulation här. Bara painting. Förutom bakgrunden då som är en textur.
Painta är bara sååå kul! 
Model från DA
Visst är den fräck ha ha………
Nej nej det är bara mina fantasier :) Men den var så kul att göra!!
#3 ha ha…ja där skulle den passa :)
Snaisig :P
Är kroppen också målad, eller manipulerad?
(medlem på teckningifokus än? ;)
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
Så vacker frissa den får du nog ha på party nästa gång!
gillar din manupilation, fast skuggan under mest tv om rosen vid örat är lite fel i tonen eller något..kanske kindbenslinjen försvann lite i returs och din kind blev ligsom platt mot örat …svårt att förklara det rör sig om så små skiftningar som talar om formen och ansiktets olika plan….samma lite mot bortre linjen käke tv den är lite för mycket uppljusad så ansiktet ser inte ut att gå botråt från betrekteren,det blir platt och brett litelite skugga ska vara kvar. Och jag ger gärna dig superpetig kritik men det är för du är så bra och jag vet att denna kan bättre.
#5 Som du ser på originalbilden så är kroppen inte manipulerad, bara målad.
#6 Ja jag vet inte om det är fel färg på skuggan……kanske. Ska kolla.
Den bortre sidan som du säger är för mycket uppljusad……ja, det gjorde jag faktiskt med flit. Men det kanske hade varit snyggare om jag inte gjort det. Jag vet inte.
Ni ska ha tack för era kommentarer. Det uppskattas.
skiiiiit snygggttt!;D
WOW vad snyggt!
herregud… du är en gud på o måla ;o :) <3 Du e ju bara så bäst ^^ Jag hade nästan dött av stolhet om jag kunde måla som du? :o
Använder du dig av correl möjligtvis?
Hur gör man hår… Asså det måste vara omöjligt att få hårslingorna så följsamma och på rätt ställe hela tiden? 
Mycket kul :-)
Kunde vi inte ha en frisyrtävling här 
Tack för era kommentarer 
#11. Jag har Corel Painter X men kan inte det programmet ännu. så jag jobbar i Photoshop.
#12 Det finns många hårtutorialer att hitta om man googlar på nätet.
#13 haha ja det vore kanske en kul grej 
Instämmer med #13 :) En frisyr tävliiing!!! :D Även om man inte är bra på det är det ju roligt att delta o försöka :D <3
Javisst! Vi kan ju ha en fantasivariant och en seriös variant. Och så får vi en dam av Cindy, att leka med. Vi använder alltså samma bild. Det skulle bli väldigt kul. Alla ska deltaga 
#14 fyfan :S såg precis ut som corel :S photoshop med det jobbet måste vara svårt as hell.
#16 JAAAA! :P Jippie! Megakul! starta upp den med en gång *jag vill klippa invigningsbandet* haha okej! Vi kommer nog inte ha något band då men… aja! Heja frisyrer :)
Cindy… undrar också om du har provat dig på o måla en man? ;o Han kunde tom. kanske bli stilig hahah :)
Ja en frisyrtävling skulle vi väl kunna ha. Och då får vi leta fram en lämplig model. Vi kan ju kolla på Sxc.hu om vi kan hitta någon lämplig.
#19 Nej jag har aldrig målat någon man, även om jag haft det i tankarna flera gånger.
Och just för tillfället är jag i en knepig svacka där jag inte tycker att nåt jag gör blir bra. Så det är väl ingen ide att testa just nu i allafall. *s*
Cindy kan jag få länken så kan jag kolla!
#20 - Asså du är helt fantastisk, all bilder som du har lagt upp på din hemsida, din deviantart osv. är helt underbara! :) dom är så känslosamma och ja. Tvingar dig inte att måla men jag tycker bara att du inte skall tänka så för jag som många andra medlemmar älskar dina bilder och vill se mer, + att jag har en bild som jag tog idag som du kan använda/manipulera om som bakgrund helt gratis, tänkte på dig när jag tog den och tänkte att det kunde bli något bra av den, det är hav i bakgrunden :P
Vad snäll du är Glorious 
Kolla dina meddelanden Cindy ;)
hihi!