Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 369 ggr
Chutney
0

Fråga angående tuber m.m?

Jag som är en van PSP 7:a har säkert 1000 tuber till det programmet. Jag försökte öppna i PS CS3, men jag får inte till det? Hur kan jag använda mina tuber som jag har tagit hem för PSP 7 - tills PS CS3?
Gäller även brusches och masker och annat.

Tacksam för svar :)

(oh, detta är så spännande, bara jag får till det)

Mvh/Chutney

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Jennie-S
0

Vågar inte säga att det är så men om jag har förstått det rätt så går det inte då dom programen använder olika format..

Chutney
0

Hm okej..vad synd.

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Chutney
0

jag hittade ett sätt att kunda använda PSP-tuber i PS genom att installera ett plug-in Skrattande

Här finns en tutorial samt pluginet man ska laddar ner. Jag har provat och det fungerar :)

Albert Einstein

Jennie-S
0

Jasså? Det är ju jätte bra ju!

Vart hittade du det plug-inet nånstanns? *nyfiken* Glad

Jennie-S
0

ahh hittade din länk i din andra tråd som heter: "PSP-tuber går att använda i PS :)"  

Lägger in länken här för dom som är nyfikna Glad 
Tack så mkt! =)

http://www.associatedcontent.com/article/34212/complete_guide_to_using_paintshop_pro.html?cat=59

Chutney
0

Men åh, tack…jag glömde visst lägga in länken, opsi. Tur det finns andra ögon Skrattande

Fungerar jättebra iallafall :) Vilken tur då jag har MASSOR av PSP-tuber Tungan ute

Albert Einstein