Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 365 ggr
Chutney
0

Wacom-skivan pust väck, vad göra?

Min cd-skiva för installation av min Wacom, är puts väck Rynkar på näsan

Finns det något annat sätt att kunna installera wacom på ändå? Via nätet på något sätt? Trist annars…

Mvh Chutney

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Cindy-
0

Har du inte redan installerat den en gång??

Chutney
0

Nej, det var säkert 2 år sen och inte på denna dator :)

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Chutney
0

Är det drivrutiner man letar efter på nätet? Eller vad heter det?

Albert Einstein

Cindy-
0

Ja jag är inte så bra på sånt. Men du måste ju kunna söka drivrutiner för den modellen du har. Gå in på den sidan där ritplattan finns och kolla om det står något där.

Chutney
0

Men förlåt, jag är så klumpig ibland. Läste i boken att jag skulle sätta i installations-cd:n, och har letat och letat, säkert en timme.

Nu tänkte jag, ah..jag provar. Så jag gjorde det, och den installerade enhetsdrivrutiner eller vad det heter alldeles själv :) Så, nu fungerar det…Att jag inte provade innan jag startade tråden då?..*suck*

Albert Einstein

Cindy-
0

#5 Så bra att det ordnade sig. Skrattande

Chutney
0

Ja :D

Du, om man har en tråd med en fråga, som har blivit löst…ber man att ta bort tråden då? Här i tråden eller någon annan stans?

Albert Einstein

Cindy-
0

#6 Nej vi tar inte bort den. Tänkte du på någon speciell tråd?

Är det bara en fråga utan svar kan man ju plocka bort den. Men är det svar i tråden så kan det vara bra för andra att läsa.

Chutney
0

Ok. Jo jag tänkte på denna tråd. Eftersom jag fått svar.  Men som du säger så kan det ju vara bra för andra att läsa som kanske har samma problem :) Tack.

Albert Einstein

Cindy-
0
Lynxx
0

wacom's website - to download the software & drivers for your model.

How to Set up Your Wacom for Awesome Results - GoMediaZine

Chutney
0

Tack så mkt :D Ska in och kika där…:)

Albert Einstein