Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettredigerare-sökes-endast-medlemmar
Läst 665 ggr
Corton
0

Bild på landskap .

Hejsan! Är det nån här som har tråkigt? Isånafall så söker jag en bild med måtten x350 bred och x1050 hög. Det ska finnas berg,vatten, stall och hästar typ. Asså det blev en lite konstig beskrivning men den ska föreställa ett landskap. Snälla kan inte nån hjälpa mig här? Fråga om ni inte fattar. .

Corton
0

Händer det aldrig nåt här?? *otålig* thihi

Niklas
0

Jag tror inte att någon har en färdig bild med de måtten. Om du hittar en bild du gillar kan det gå att beskära den till rätt mått.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Chutney
0

Menar du pixlar? Så avlångt mått…

Hittade lite gratis-bilder på landskap bl.a…men ser inget med hästar, men däremot en med kameler..*s*..i en öken förvisso.

http://bilder.alltinggratis.se/landskap.html

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Corton
0

okej jo pixlar. den ska vara avlång . . därför behöver jag nån som kan göra en.. om nån nu ids :)

Chutney
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde bara ett enkelt försök. Var jättesvårt att hitta någon bild med allt inklusive som du önskade :)

Någon annan kan säkert göra det bättre…

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.
Albert Einstein

Corton
0

#5 Den är jättefin :) Men den ska vara målad i ph. Alltså inget foto.

Chutney
0

Aha, ja då får jag hoppas du får hjälp av någon annan :)

Albert Einstein

Cindy-
0

#6  Men en bild som är målad i photoshop går väl inte att hitta bland stockbilder. Då måste det ju vara en bild som någon målat. Och det kan man ju inte bara plocka hem och använda hur som helst.

Niklas
0

#8: Bilderna på Stallet.se brukar vara ritade i Paint av flickor och pojkar som håller till där. Min 9-åriga dotter har gjort sånt. Du har helt rätt dock.

Vänliga hälsningar

Niklas

Cindy-
0

#9 Ja man kan ju fråga om man får använda bilden. Då är det ju okey. :)

Corton
0

mm.. men asså det jag undrade var om nån av er kunde måla den?? det är till min dotters stall

Niklas
0

Jag kan inte.

Vänliga hälsningar

Niklas

Cindy-
0

#11 Åh då förstår jag :) Sorry jag missuppfattade det hela. Läste väl inte så noga i tråden Skrattande

Chutney
0

Nej du, så duktig är inte jag iallafall på att måla med photoshop eller paint shop pro :)

Albert Einstein

Corton
0

Jag ska sätta upp en stallplan som jag har gjort. Det är väldigt enkelt men jag gör inte så snygga så därför ville jag att nån som är bra poå det gör den. Om cirka en timme kan jag lägga upp den.

Emmy
0

Jag kan göra en! Det är jag som är Niklas 9-åriga dotter… XD Jag har gjort en på mitt stall Ponnyerna. Den är inte avancerad alls… Säg till bara.  Vilken ålder är din dotter i? Vad heter hennes stall?

Corton
0

#16 Okej :) Min dotter är 11 år. Hennes stall heter Corton. Vad roligt att du vill göra den :)

Emmy
0

Beskriv gärna hur den ska se ut, exakt! XD Andvänder GIMP och Photosop Elements 6.0…

Emmy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon ville inte ha den… :'( Jag visar er den.

Cindy-
0

#19 Åhh Emmy ville hon inte ha den :(

Tack för att du lägger upp den här hos oss så vi får se den i allafall :)

Jag tycker att du har gjort ett jättebra jobb. :)

Corton
0

#19 Nej hörru :( Det var bara så att hon ville lsuta på sidan och så hade hon fått en av sin kusin redan.. Därför ville hon att du kunde ta den istället. Men den är fin :)