En riktigt duktig tjej!!!!!
Jag vill gärna visa er den här duktiga tjejen. Hon visar här i en tutorial hur hon jobbar.
När hon gör en bild så blandar hon andra bilder precis som vi gör när vi manipulerar.
Det är bara det att i en modell plockar hon saker från kanske 10 andra modeller. Sen när hon plockat lite här och där och lagt ihop allt så som det ska vara så målar hon allt så att det ska se ut som att allt hör ihop.
Kolla denna tutorialen och förundras över hennes enorma skicklighet 
http://lisafalzon.livejournal.com/94316.html#cutid1
Här är även en annan sida med henne
Jag har verkligen lust att testa detta själv haha 

Jisses, där gäller de att ha koll på vad som är vad. Riktigt fint.
Är de ok att bli lite avis heheh 
haha, ja det är väl okey, men tyvärr så blir man ju inte duktigare utav det :)
Det är bara att försöka lära sig själv. Vara envis och beslutsam så fixar man det tillslut
(om intresset finns förståss) :)
Själv har jag massor jag vill lära mig, men har inte tid just för tillfället då jag har en del bildjobb som går först.
Men så fort jag får tillfälle så ska jag prova lite nya grejor. Det är så himla kul tycker jag att lära sig lite nytt :)
Kul att kolla in detta, så himla duktig och vilket pyssel för att få ihopa det, skulle oxå själv kunna tänka mig att testa nåt sånt men tänk att hålla reda på alla sidor man måste länka till sedan, en för halsbandet, en för tyget ,en för ja osv,,,, det kan bli hur många som helt ju hade nog blivit helt snurrig i bollen av det…*S*

Oj wow, gud så duktig 
#4 Ja här ser man hur många olika sätt man kan jobba på. Det här är ett sätt.
Helt fantastiskt tycker jag. Hon är verkligen en riktig konstnär 
Jag har många exempel på just så här duktiga personer som jag hittat på Deviantart. Men Deviantart är ju också den största konstnärs siten man kan hitta. Alla jobbar på olika sätt och har sin egen stil. De jag tycker gör de vackraste bilderna är dom som målar. Oj oj……helt underbart vackra bilder.
Men så finns det naturligtvis helt otroligt duktiga photoshopare också.
Men blir så fashinerad över hur duktiga vissa är.
Att få se de här fantastiska bilderna ger en sådan härlig inspiration till att lära sig mer :)