The Princess
Nu har jag försökt göra en manipulerad bild, Jag har alltid beundrat Cindys bilder och kände att nu måste jag testa att göra en ju efter att hon har varit så himla snäll och go och visat med sin fina beskrivning hur man gör hår, Tack Cindy, Det dröjer innan jag kan detta men det är så himla kul att försöka och testa och lära sig, så ni får se mina tappra försök iallfall, Flickbilden har jag hittat på www.sxc.hu och denna bilden är det http://www.sxc.hu/photo/982490 Dom andra bilderna är mina egna. och så har jag jobbat med skuggor ljus , blur och lita färg… här kommer bilden iallafall!

piahs! Du är ju jätte duktig! Gillar färgerna, känns så varma på nåt vis.. och hennes långa fina hår! Har själv inte fått pejl på det där med hår alls känner jag.. *S*
tror jag också ska försöka mig på pyssla med lite bilder idag =)
Åhhh vad fin piahs!!!! Du har verkligen gjort en underbart härlig bild!
Varm i tonerna och söt bildscen.
Självklart tar det tid att lära sig allt. Det är ju en hel del att tänka på. Och jag tror aldrig man blir fullärd. Man lär sig nytt hela tiden.
Men jag tycker att ditt försök visar att du kan bli hur duktig som helst!! Fortsätt och träna på att göra bilder, och fråga fråga fråga, om det kör ihop sig….jag har säkert massor av tips att dela med mig av.
Tummen upp från mig!!!!!!!
Tack så jättemycket för era fina kommentarer, Blir så glad när jag läser dom. Det är så himla roligt att testa sig fram…tösen tycker det är minder roligt då jag har snott hennes ritbräda hon fick i julklapp *S*

Vad fint :)
Tack va snälla ni är! Blir jätteglad för dom fina kommentarerna