Månkatter..
Tog bilder igår på två av mina unga kattfröknar, utomhus för bästa ljus, dom gillade inte detta med att vara ute i snö, de blev nästan bara operasång i protest.. nonstop
Jag fick lust att göra något av dessa bilder..detta är 8 olika bilder på dessa två sjungande katter som jag monterade ihop på en nionde vinterbild. Det blev denna månbild.
Jag sätter inte in alla originalbilder, jag kan ju säga att grundkvaliteén på dom var högst skiftande.
Oj vilken härlig bild det blev! så grymmt ljus o färg , tyckte att den blev riktigt läcker må jag säga! gillar den massor!
Gillar ljuset och färgerna….. Den är otroligt läcker.
Stackars kattfröknar, dom ser verkligen missbelåtna ut 
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Wow!!! Denna är superbra!!!!
Du har fått fram en riktig kuslig känsla över bilden!!! Jättebra! 
haha vilken härlig bild Lynxx!! 
Tack så mycket!
kul att ni gillade den. När man får så många "misslyckade" bilder är det roligt att kunna göra något av dem, innan de åker i papperskorgen.
#2 Missbelåtna var nog förnamnet, jag "pockade" på uppmärksamhet och de svarade ideligen, inte vad jag ville precis!
#4 Den var charmigt söt!
Jag tycker den var jättehäftig :) Kuslig och fräck! Riktigt tuffa perser katter du har…
#4 ljuva frid ;)
#8 Hahah ja riktigt fränt :)

Men vad läckert! Riktigt kusligt vart det men på ett läckert sätt =)
Vilka vackra bilder! =0)
Vilken cool bild!!
#20 - Oooooh :D Himmel va söta 

#22 Ja precis
Mina kattungar kan man väll knappast kallas kattungar längre för de äter ju som hästar… Dom är verkligen smällfeta
och gosiga kan dom vara ibland annars så går dom bara iväg och lägger sig längre bort där dom får sova ifred, dom tar en paus från sovandet i max 5min o det går för att äta, sedan vinglar dom ihop igenom och slummrar till