Skottish Haigland
Nu är äntligen en bild klar, efter att ha jobbat med den i massor av timmar så sparade jag den men på nåt obegripligt vis så hittar jag inte den i datan, så jag har nog inte sparat den på rätt sätt, så det var bara att börja om från början , och så här blev resultatet.
Alla bilder är mina egna som jag har tagit i skottland när jag var där i somras och den söta tjejen Ida tog jag kort på i somras.
Penslarna har jag laddad ner från www.brusches.com
Nästa gång ska jag försöka hitta på lite mer detaljer att lägga in.
Ohhhhhhhhhhhhhhhhh jag älskar bilden Pia!!!! Den är helt underbar! Och du har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med att blenda in alla stockar så fint.
Grattis till en underbar bild!!!!! 
Pia när du ska spara en bild så väljer du första gången du spar den SPARA SOM. och så letar du fram var du ska lägga den. Jag har en mapp som jag kallar för Påbörjade. Där lägger jag alla bilder som jag håller på med.
Nästa gång du sparar bilden, om du jobbat en stund med den så räcker det om du klickar på SPARA. Då spar du hela tiden allt nytt du gör med bilden.
Det är jätteviktigt att du spar bilden ofta, alltså klickar på Spara. Ifall nåt skulle gå på tok och hela bilden är borta sen.
Men tack Cindy, jag rodnar ju av det fina berömmet. Var jättekul att sitta och pyssla ihopa den, visst finns det säkert mer man kan göra med bilden men jag är rätt nöjd ändå *S* har ju inte gjort så många sånna här bilder innan ju.
Jo nu har jag lärt mig att dubbelkolla så allt är sparat innan jag släcker ner Photoshop. För det är inget kul när man sitter o ska plocka fram bilden och den är bara borta :-) men jag får se det som träning .
Men tack du snälla för dom fina orden!
Tjusigt! Men ja åker nog inte till Scottland… 
Tack Lynxx, Men skottland är ett jättefint ställe om man bortser från att det regnar nästan varje dag ( iallafall när vi var där :-)
Jättefint!
//Elin
Tack ska ni ha!

Jättefin bild!
Dock vill jag vänligen påpeka att det heter " Scottish Highland" eller Skotska Höglandet. 
Tack för era fina kommentarer.
Jag döpte dock min bild till Skottish Haigland för att jag ville att den skulle heta det och inte Scottish Highland :-) Ibland kan lite udda saker få folk att titta så det var min tanke ! men tack ändå för påpekandet