Angel...
Hej!
Här kommer en bild jag försökt mig på, ge mig gärna kritik.
Bilderna som är ovanför på bilden är orginalen, bilden under är den färdiga.
Mvh
// Cissy
O vad jag tyckte om denna vackra bilden du har gjort, jättefin blev den!
#1: Tack tack så jätte mycket =) Ja blev rätt nöjdför att vara nybörjare ^^,
Jättefin :D
Mycket fin bild med härliga färger har du skapat! Jag tycker mycket om den. Bra jobbat!!! 
Vill du bara vara snäll och länka till stockbilderna om detta inte är dina egna fotade bilder. 
#3: Tacktack så jättemycket =)
#4: Tack =)
Jadu, ska se om ja hittar igen länken…
Jättebra för att vara av en rookie!!!
Jättefin vart den!! Hade gärna sett lite mer glitter runt vingarna bara ^^ Helt otrolig bild!
#7 Tack så mycket =)
#8: Rookie?
#9: Okej, tack tack så mycket.. Ska tänka på de nästa gång ja försöker mig på nått liknande =)
Verkligen jättevacker!
Duktigt jobbat!!
:)
#13: *ler* Man Tackar 
Verkligen jättevacker! :D
Lite kritik som jag bara vill ge ;) Jag vet inte om du har gjort vingarna själv eller om det är en pensel men i alla fall så tycker jag inte riktigt det ser ut som om den passar in med flickan? För hon ser liksom inte ut som någon älva eller vad man skall säga, jag tycker du borde valt ett par andra vingar och i en annan lite mer gulaktig ton som går i hennes klänning, så kanske de passar ihop bättre :D Men det var bara det jag hittade, annars som jag sa tidigare: Jättefin!
#15: Man tackar =)
#16: Vingarna är en pensel jag har =) & dom har jag bara satt dit & snyggat till lite med sudd m.m. eftersom jag inte kan så mycket på Photoshop men försöker lära mig… Tack så jättemycket iaf för att du sa vad du tyckte & gav lite kritik, sånt gillar jag & sånt lär man sig av, ska tänka på det nätsta gång & se vad jag kan göra :D