Målad grabb :)
Här är den färdiga bilden av pojken som jag använde när jag visade ögonfransarna i tråden "målad öga"
Jag var stressad när jag gjorde den så jag fick inte till det bra. Handen ser blurrig ut. Och örat är inte snyggt.
Men nu lägger jag den åt sidan :)
kanonbra! och vilken härlig bakgrund du har använt till grabben! passar bara som handen i handsken, fantastiskt!
Tack :)
Ja den hittade jag på Dreamstime. Dom har så otroligt bra bilder där. Det finns praktiskt taget allt 

Vilken härlig bild! Kanon fin!
Du gör häärliga bilder, =D Gör du det gratis? Isåfall skulle du vilja göra en bild på mig om ja hittar nån bra? =D SKulle vara superkul & snällt isåfall…
Mvh
// Cissy
Tack så mycket 
Jag är ledsen BlackieSixx men jag har tyvärr inte tid just nu att göra någon bild åt dig.

Jättesnyggt! Blir väldigt imponerad. =)
Finns det någon tutorial om hur man gör en bild till en målning som du kan rekommendera? Jag vill lära mig! =)
#6:okejokej =) Men du är superduktig :D
Ja denna tutorialen la jag in i en tråd här. Jag tror jag lagt in ytterligare en, men hittar den inte nu.
http://www.renderosity.com/mod/tutorial/index.php?tutorial_id=2224
Vad du ska göra är alltså att med låg opacitet måla över fotot. Ta färgprover med pipetten hela tiden så att du får med alla olika färger och ljus och skuggor.