Spara i Photoshop Elements 6
Hej
Jag har Photoshop Elements 6 och är nybörjare fast jag har gått en kurs i höstas så minns jag tydligen inget av den.
Jag har drygt 1000 kort från ett bröllop och har taggat dessa men så är det ju justering med röda ögon och sånt, när jag tar Automatisk smartkorrigering i Sorteraren så hur sparar jag bilden sen så att den ligger där jag vill ha den för att bränna den på en cd sen för att beställa kort?
Måste jag gå in i redigeraren för varje kort och göra justeringen där och spara där?
Jag har läst i flera tidningar och ett par böcker nu men det finns ingen bra info om hur man sparar korten.
Ja jag vet inte, men jag tycker frågan är konstig. Är det inte bara att välja "Spara som" och lägga den där den ska vara.
I Sorteraren finns inte "Spara som", det är i Redigeraren det finns med. Sonen sa samma sak men han har stora Photoshop och jag har ju Elements. Men efter hårda funderingar så kom jag på att det var "Exportera" i Sorteraren så nu har jag kunnat spara det jag vill ha. Men jag får nog ta en ny nybörjarkurs till hösten 
haha okey, bra att det löste sig!!
Har du kollat här? http://www.bildbehandla.se/