En liten prins :)
De flesta jobb jag gör är på små barn. Just därför är det så jättekul när jag får välja att göra nåt annat ibland *s*
Men här är i allafall mitt senaste jobb. En söt liten flicka från Spanien. :)
Alla "runtomkring" resurser är köpta. De flesta från Dreamstime.com.

Det är tjusigt gjort. Här tycker jag dock att skillnaderna är för stora mellans de olika inklippta bitarna. En del ser tecknade ut och en del ser fortfarande ut som foton.
Ja det stämmer Pelle. Det ända som inte är vanliga foton här är blomman i bakgrunden och den lilla snigeln.
Min dotter säger likadant haha. Hon gillar inte när det är blandat så här. Hon tycker att antingen ska hela bilden vara som ett foto. Eller så ska hela bilden vara fantasy ;)
Nu var det pappan till flickan som ville ha det så här. Och jag tycker att det blev rätt gulligt, men det kanske det inte är *s*
Ja ja, den var kul att göra i allafall. Och nu håller jag på med en bild till med denna flickan och hennes bror.
Det blir också en blandning av verklighet och saga. Dom sitter tillsammans med en drake. Precis som på denna bilden ska barnen inte målas. Förutom håret om det behövs.
Men saker runt omkring får vara målade. Vi får se vad det blir av den :)
Jag tycker att den är kanon, som alltid Cindy! :)
#4 Tack ska du ha.
Ja det är alltid lite speciellt att jobba med barnbilder. Det blir inte alls som när jag gör andra jobb.
Det är en väldans skillnad faktiskt. Det ska vara mer saga, och gärna Disney sagofigurer haha
Jag har gjort Snövit - Aladin - Peter Pan - Askungen - Rödluvan osv osv.
När någon beställer en bild av ett bar, så vill dom gärna ha nåt sånt.
Här är den tredje bilden jag gjort på de här barnen. Jag har en bild kvar att göra, men det blir inte just nu.
Oh, en sån skulle jag vilja beställa, vilket arbete och vilket minne för barnen när de blir stora :) magnifico!
Och här är originalbilderna till denna bilden.
Övriga stockbilder är köpta på Dreamstime - Jaguarwomen
Himla snyggt arbete :)
#8 Tack så jättemycket 
Ja denna blev omtyckt haha. Det är väl lite speciellt med drakar förståss *s*