Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 821 ggr
Cindy-
0

Nära naturen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gillar naturen… och för att inte tala om alla djuren. Jag bodde en gång på landet och det var både för och nackdelar.

Men det jag minns mest, och som jag tyckte om otroligt mycket, det var just tystheten, och att vara nära naturen och djuren.

Klockan halv sex varje morgon tog jag min fikakopp och gick ut och satt på trappen och bara lyssnade på alla fåglar som sjöng så fint.

ja ja, nu bor jag inte på landet och lyssnar mest på kråkornas kraxande *asg*

Hur som helst. När jag gjorde denna bilden så kom minnena om hur härligt det är att vara nära naturen. Nästan magiskt…

Alla stockbilder i denna är köpta på:

Dreamstime - Melgama store - Jaguarwomen store.

frukaos
0

Vad ska man säga. Som vanligt gör du fantastiska biler. Jag anar att du jobbar med detta, om inte så har du en karriär framför dig  Skrattande

Oriel
0

Jättefin :)  Gör du porträttbilder och säljer? ^^

-' Rebecca Johansson

Cindy-
0

Tack ska ni ha båda två.

Jag gör jobb åt pageant industrin i USA. Och åt modeller och fotografer här i Sverige.

Även åt privatpersoner förstås. Men inte så jätteofta.

Jag har haft detta som hobby verksamhet. Men nu börjar det bli så mycket så den 1 juni startar jag upp mitt företag.

Då vill det till att det trillar in order hahaha

Oriel
0

#3 Då får du säga till ^^

-' Rebecca Johansson

heliotropes
0

Kyss Ohh! denna var jättemysig. Du har verkligen fått in den där känslan, vad härligt med den lilla "tiggaren".Glad

Eva // medarbetare på Perser

Cindy-
0

#5 Tack :)

Ja den lilla tiggaren är så otroligt söt :)

Jag brukar ju köpa stockbilder på Dreamstime. Och där finns en fotograf som har otroligt mycket djur. Tusentals tror jag. Och de flesta ligger på vit bakgrund, vilket gör det enkelt att frilägga.

Jag älskar att sitta och titta på hans bilder. Och jag använder ofta hans djur i mina jobb.

Här är en länk till honom om någon är intresserad.

http://www.dreamstime.com/Isselee_info

här kan ni hitta otroligt härliga djurbilder!!!

frukaos
0

Jobbar du med penna (typ Wacom) eller? Bilderna har en så härlig nästan-målad-känsla :)

Cindy-
0

#7 Ja jag jobbar med penna. Det känns mest naturligt.

werner
0

Ååååh jag skulle vilja få våra illrar att se ut så på bild.. Jätte fin bild men jag fastnade mest för illern ofc :D