Bild före och efter :D
Åh vilken härlig bild!!!! Efterbilden är superbra tycker jag!!! Kanske lite för vita tänder. Ögonen har fått en härlig glans. Jag gillar bilden!! 
Tack :)
-' Rebecca Johansson

Bra jobbat, men det är nåt som stör mig med äpplet. Kan vara att det är för mycket ljus i hjärtat. Saknar skugga där inne…
Du har rätt, jag får kolla upp det :)
-' Rebecca Johansson
jag tycker att det gröna äpplet passade bättre, annars gillade jag ansiktsförändringen, klangen i ögonen, men kanske aningens för strålvita tänder… annars jättefint
Jättesnygg redigering, syns knappt att du har gjort någonting! :D
Jättesnyggt, älskar din ansiktsretuschering. Hur har du gjort huden så fin? Och hur har du jobbat med ögonen?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Tackar :D
Jag har tagit en ljus färg från ansiktiet och målar över med låg opacitet på de ställerna som behövdes mattas ut.
Sedan har jag skuggat de vta i ögonen så att det blir mer vitt, suddat bakgrunden, färgat äpplet samt gjort ett hjärta i den :D
Har även ändrat nivåer och kontraster :D
-' Rebecca Johansson
Ja bilden är toppen!!!
Men även här har du glömt att skriva in om bilden är din egen fotade bild. Eller om det är en stockbild.
Är det en stockbild så var snäll och lämna alltid en länk till stället bilden är hämtad från.
Vi vill inte ha problem med upphovsrättslagen.
Det är min egna ^^, lägger bara upp egenfotat här :)
-' Rebecca Johansson
gjorde liknande när jag gick i skolan och gjorde disney tema, snövit och då tog jag en tugga, la på en mall av ett hjärta sen kopierade jag tugg märkena från orginalet och la dom som ett hjärta efter mallen så det inte såg så skuret ut :)
#12 Så kan man också göra men jag målade mitt (:
-' Rebecca Johansson
blev ju bra yta i fruktköttet med tanke på att du målat :)

Håller med #2
Äpplet och ögon är jättefina, men huden i ansikte och på handen är för oskarp tycker jag. Finns bättre verktyg för denna retush än penseln. När du har målat handen har du råket måla lite på äpplets nederkant vilket får det att se aningen suddigt ut. Handens naturliga rynkor blir även bortmålade. Hela bilden (förutom ögonen) blir mindre levande när den ser för onaturlig ut. Men snyggt motiv!