Ensam skogsälva
Ja nu lägger jag upp denna. Denna är helt klart överarbetad. Jag har suttit med så mycket jobb och inte haft tid att göra nåt för mig själv.
Så när jag väl började med denna så kunde jag inte sluta haha.
Ha överseende med det tack 
Alltså den har alldeles för mycket detaljer och för många element för att man egentligen ska orka titta på den. *s*
Stockmodellen från DA
Övriga stockar mina egna foton och köpta.
Det var det vackraste jag har sett på länge. Jag är mållös, och det är bara så härligt att titta på, alla dess detaljer, färger och utformning. Helt underbart.
en liten fråga om du uppskattar vad du får köpa i bildväg hur mycket kostar det dig att göra en sån här bild. Kan tänka mig att den springer kvikt i väg i pengar.
Jag skulle lätt kunna tänka mig att ha ett sånt här konstverk på väggen bara för att jag faktiskt inte kan sluta titta på den!
Du är bara den bästa jag vet på sånt här Cindy!
Tack så jättemycket 
Ja jag handlar stockbakgrunder och detaljer från olika ställen.
Bl.a på Dreamstime.
Där kan man köpa en sub för en månad. Då får man ladda ner 10 bilder per dag i 30 dagar. Det kostar $128,99 alltså ca 1000 kr beroende på hur kursen står.
Eller så kan man köpa credits styckvis. Och väljar man då tex 52 credits så kostar det $49,99 som är ca i svenska kronor 380 kr.
Varje bild kostar olika. Mellan 6 -10 credits så man får inte ut så många bilder från dessa 52 credits om man köper de högupplösta, vilket jag alltid gör. Så ca 6 bilder får jag då för 380 kr.
Men denna suben jag köpte nu för 1000 kr blir ju absolut mer lönande. Jag får ju ladda ner 10 högupplösta bilder per dag i en månad. Men jag måste ladda ner dom varje dag, annars fryser dom inne haha.
Sen handlar jag från andra ställen också. Tex rosetter eller blommor och sånt. Det kostar mellan $6 - 10 ca 60 - 100 kr.
Så det är absolut inte billigt med stockbilder. Men när man väl köpt dom så har man ju dom, och kan använda dom om och om igen.
Men för varje nytt jobb jag gör så upptäcker jag att jag behöver nya stockbilder haha.
Så om man kollar på denna bilden där jag har mest köpta stockar så vet jag faktiskt inte hur mycket jag lagt ner i pengar på den.
Alla stockar här är köpta utom lampan - den rosa blomman och fisken.
Sen har jag den vita blomgrenen som är mitt eget foto.
Men annars är allt köpt. Usch jag vågar inte tänka på kostnaderna *asg*

Ja denna var fantastiskt fin, och konsekvent i sin retuschen.
Det måste bli ett antal lager kan man tänka =)
Tack Pelle :)
Ja att det blev många lager kan jag inte neka till haha. Idiotmånga lager skulle jag vilja säga *s*
Min dator tyckte inte att det var så jätteroligt haha
Jag tycker nog att denna är aningen för mörk. Jag har gjort några lätta ändringar, och känner mig nog lite mer nöjd nu med bilden.
Jag kommer inte lägga in den här. Men den kommer finnas på min hemsida så småningom.
Jag lägger ju inte själv in bilderna där, så jag har inte riktigt koll på när den kommer in. Men snart. :)
Jag älskar dina bilder speciellt de med fantasy inriktning med gytter av saker så man har massa saker att upptäcka :D
Jag älskar den!

omg! Hur kan du göra så häftiga bilder?
*jätteimponerad*

Du gör helt fantastiska bilder! Kikade in på din hemsida också… WOW! :D
Tack så jättemycket för alla söta kommentarer. :)