Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-elements
Läst 4138 ggr
Ajasv
0

tjej: Före - efter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en kär vän.. vet inte vad jag ska göra mer med bilden.. om jag kanske ska göra den svart och vit istället?

Hallonet
0

Omigosh! Shit vilken skillnad! (Y) ;) Tycker om bilden som den är nu :)

Ajasv
0

haha, tack:)

emmaolsson
0

Grymt! Hon blev en heelt annan tjej kan jag säga. Guud så snyggt redigerat. Älskar dem mörkbruna ögonen och det "pudriga" i ansiktet. Du har lyckats jättebra :o

Ajasv
0

åhh, tack så mycket! :D

[Bellie]
0

bra gjort :)

Ajasv
0

tack så mycket! :)

Zpookey
0

Hade nog hellre gjort så här….

Ajasv
0

den vart riktigt fin!!:)

Zpookey
0

Nja….det bästa man kan göra på 4 minuter.

Fewlan
0

va fin den blev^^!

nilami
0

#7 nja, ansiktet där ser väldigt fejk ut om jag skall vara ärlig, men gillar att du mer "behöll" ögonfärgen. annars va ajasv riktigt snygg :)

Cindy-
0

Ajasv, kul att du bytt ögonfärg. Hon är väldigt söt i bruna ögon.

Däremot tycker jag kanske att du kunnat lagt ner lite mer tid på huden i ansiktet. Jag tycker att det ser flammigt ut. Smaken är som baken…. men personligen tycker jag också att hon är för röd i hyn.

Jag tycker att den här tjejen har en otroligt vacker och söt naturlig look som man inte ska förstöra.

Jag vet inte vad hon själv tycker om sina fräknar. Men jag tycker att hon är jättesöt i dom. Fräknar är charmigt och ger en personlig karaktär.

För att visa dig vad jag menar så har jag gjort ett försök här. Ha i minnet att jag är ingen fena på modell retusch. Men du förstår säkert vad jag menar.

Med en högupplöst bild och bättre kvalitet hade denna tjejen varit superkul att lägga ner en retuschtid på. Hon är otroligt söt.

Stephanie-D
0

Väldigt fin bild, både orginalet och den redigerade.

/ Stephanie-D

Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus 

Zpookey
0

Ingen fena på retusch???
Din version såg inte lika plastig ut som min gjorde :)

Cindy-
0

haha nä du Zpookey, jag är verkligen ingen fena på retusch. Och tyvärr tycker jag att jag har för lite tid att träna så mycket som jag skulle vilja.

Men självklart ska jag ta varje tillfälle och försöka få grepp om det här med retusch. Jag skulle verkligen vilja lära mig att göra sådana där riktigt snygga retuscher där man fortfarande ser strukturen i ansiktet.

Göra huden jämn i färgen. Men behålla strukturen. Jag tycker att det är jättesvårt.

Sen är jag så himla dålig på att klona. Jag skulle behöva gå en kurs *s*

Zpookey
0

Det är faktiskt inte så svårt att behålla strukturen…

Vet inte om jag kanske ska plita ihop en snabb tutorial till forumet?

Cindy-
0

Ja snälla vill du göra det? Det skulle uppskattas av många tror jag.

Zpookey
0

Flyttar till ny tråd…

FunkyShrimp
0

tycker faktiskt orginalbilden är bättre.
men om du vill göra en retusch så gör inte så extrem så hon ser plastig ut. bilder blir finare och de ser naturliga ut men ändå har retuscherats lite (om man nu verkligen vill ha det retuscherat^^)