Ännu en liten söt tjej
Här är ett jobb jag gjort på en pageant flicka i USA.
Mamman var väldigt noga med att bilden skulle likna en annan bild som mamman skickade med för att visa mig.
Det var en målad bild på en ängel som satt med en katt på samma sätt som den här flickan.
Även den målade flickan satt på en pedistal.
Fotografen och mamman arrangerade originalfotot just för att få bilden att se ut ungefär så här. 
haha ja det gör den faktiskt lite grann :)

Ja fin bild. Kul att du har såna jobb, och framför allt att dina bilder skiljer sig från de bilder man brukar se på pageant-tjejer.

Oj vilken fin bild! Du gör så otroligt vackra bilder. Den här var verkligen jätte fin :)
/ Stephanie-D
Medarbetare på Jack russell terrier iFokus, Tonåringar iFokus och The Sims iFokus
#5 Tack så mycket 
#4 Ja Pelle det där med pageant kan man tycka en hel del om. Jag tillhör väl inte direkt den grupp som tycker att det är okey med barnmodeller.
Men oavsett vad jag tycker så är det en väldigt stor industri.
Ibland är det svårt att få till en bild bra. Och det är när jag får jobba med scenbilder. För det första så är det då mycket konstiga ljus som faller ner på modellen. Och sen är det utstyrseln som ofta kan vara full med fjädrar och grejs. Det är svårt att sätta in en modell som ler och tittar rakt in i kameran i en scen som ser bra ut.
Så därför har jag gjort många bilder som jag inte är nöjd med, men det är bara att gilla läget haha.
Den här bilden däremot är riggad just för att mamman hade en speciell bild hon ville efterlikna. Och då blir bilden mycket roligare att jobba med.
Helt underbar!
Jag är så glad att du finns till för att kunna göra dessa bilder. Du har en uppgift i detta.
#7 Tack Hopoksia, det värmde verkligen. :)