Trådar som inte längre gäller
Är det bara jag som tycker det är jobbigt att det alltid (i olika forum) finns mängder av trådar som inte gäller längre, ex. någon som sökt hjälp och fått hjälp eller svar på sin fråga. Så tycker jag också det är jobbigt med alla låsta trådar, varför kan dom inte raderas om dom inte gäller istället för att låsas och "ligga och skräpa" ?
Mvh Ellen
Mvh Ellenfyrkant

Detta har inget med bildred. att göra, plus fel kategori..

#3 Jag är inte negativ, Men man måste ibland hålla sig till sajtens ämne, inte klaga…
Plus om dom skulle raderas skulle det bli jobbigt för oss som är Medarbetare för vi ser alla trådarna ändå och kan återpublicera dom.

#4 Jag klagar inte jag presenterar en idée jag fick.
Det är så det är att vara Medarbetare.
Mvh Ellenfyrkant

#5 Ok,
När det gäller gamla trådar så har tyvärr en del försvunnit. Jag misstänker att det beror på omläggningen som var för ett tag sedan. Men jag vet inte.
Jag har själv letat och letat efter en gammal tråd som jag minns hade svar på en fråga som dök upp hos mig. Men jag hittade som sagt inte tråden.
Trådarna är jättebra att ha kvar. När jag gick med här så kollade jag igenom alla trådar som verkade intressanta. Och många, väldigt många lärde jag mig som nybörjare väldigt mycket av.
Det som är aktuellt för en person idag, kan vara lika aktuellt för en annan person om ett år.
Som ni vet så är vi alla i olika stadier i inlärningsprocessen av photoshop.
Jag skulle önska att fler kollade lite i trådarna. För väldigt ofta kan samma fråga komma om och om igen med bara ett par dagars mellanrum.
Så trådarna kommer ligga kvar. Men visst håller jag med om att det finns vissa trådara som kan plockas bort. Och det är mycket möjligt att vi gör det.

Som Cindy säger. Trådarna behövs inte raderas, Men om dom skulle raderas skulle ni inte kunna använda sökfunktionen. Om jag har några frågor söker jag alltid först med den rubrik jag tänkte ha i mitt inlägg.

#8 Det är precis det som skrivits redan
Mvh Ellenfyrkant

#9 Jag vet det.

Jag tycker ämnet ligger i alldeles rätt kategori, Offtopic är ju vad detta är =)

#11 Det låg inte där innan.