Medarbetare sökes
Vi (Anders och Cindy) söker en Medarbetare.
Vi vill gärna att ytterligare en Medarbetare finns för att hjälpa till med sajten.
Vi vill att du:
* Har tid & intresse
* Är positiv, uppmuntrande & opartisk i dina inlägg/omdömen
* Ser till att reglerna på sajten följs och kunna vidta åtgärder utan att vara rädd för konflikter.
Som Medarbetare kan du inte deltaga i några tävlingar på sajten, det måste du ha i åtanke.
Har du frågor omkring medarbetarskapet, så är det bara att skriva en rad till någon av oss…
Ni som är intresserade kan maila en ansökan till mig eller Cindy
Välkommen med din ansökan!!
Anders och Cindy
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Låter lite intressant, fast egentligen är kanske inte bildredigering mitt starkaste område. Men måste fråga om tävligar på sajten, när var det en tävling här senast? Jag har nog aldrig sett någon tävling här… Men det kanske är på väg? Och till tävlingar räknas typ Retuschutmaningen då (om ni har en sådan, har funnits på några utav fotosajterna, men är annars typ samma sak som fotoutmaningen som finns på dessa sajter)? I retuschutmaningen är det ju egentligen inget mer pris än äran och så tar man över tävlingen. Vilket också betyder att det är olika tävlingsledare hela tiden.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Tävlingar har legat nere under en tid pga dålig uppslutning. Men det är på väg nya tävlingar.
Vi har en tävling ute just nu som heter Redigera din bästa sommarbild. Du hittar den bland trådarna.