Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettköp-sälj
Läst 622 ggr
IdaL
0

Hemsidor säljes!

Hemsidor säljes till dig som vill ha en hemsida till dina bilder/retusheringar eller något annat roligt, det finns inga begränsningar om vad sidan kan handla om!

Tillsamman kommer vi fram till en välfungerande layout som du är nöjd med. Jag kodar hemsidan med HTML och CSS och lägger sedan upp den till dig på ditt webbhotell, ger dig några enkla instruktioner om hur du uppdaterar din hemsida med text osv. själv.

Om du är intresserad av en hemsida hör av dig till mig på info@idalundahl.se

Du hittar mer info på min hemsida www.idalundahl.se under Tjänster -> Webbdesign

Med tillstånd att lägga upp denna annons av Sajtvärd m. Medarbetare.

hyltebarn
0

Rekomenderar hennes hemsidor starkt!
Har följt hennes layouts sen hon startade sin hemsida & det blir bara bättre och hon utrvecklas hela tiden! Har själv beställt en hemsida som nt är publicerad ennu men är skitnöjd :')

/Saralindh
Hyltegårdens kaniner, (hemsida m.m kommer)

Ellenfyrkant
0

Vad tar du betalt för en hemsida ?

Mvh Ellenfyrkant

Zpookey
0

Det står ju på hemsidan Tungan ute

Men allvarligt #0….du är nog aningen för billig. Eller så får du skriva att ingen som helst uppdatering ingår i det priset….folk har en förmåga att komma med ena önskemålet efter det andra som de tycker att "när du ändå håller på".
Inte många som förstår att det faktiskt ligger en del timmar bakom en hemsida, om den ska vara orginell dvs…

IdaL
0

#3 haha tack, men jag tror jag vill börja försiktigt och se om det finns intresse :) Jo, de var ett bra tips de ska jag lägga till! Skrattande