Nån som kan redigera en tecknad bild?
Eftersom jag ändå hänger i det här forumet hela tiden tänkte jag höra efter om det är någon här som är duktig på bildredigering/manupilation.
Själv suger jag och har gjort upp en liten teckning i paint på hur jag vill att det /ungefär/ ska se ut. Men jag vill ha det snyggare och mer professionellt, det ska nämligen bli en "save the date" till vårt bröllop.
Det är alltså inget foto utan en målad bild som behövs fixas till och bli mer profesionell, någon som är bra på sånt?
Självklart mot betalning!
beror lite på hur bilden ser ut. jag ser gärna hur den ser ut så man kan få ett hum om vad det är för bild :)
ah :) rätt bra beskrivande bild ändå.
den ska se lite sådär tecknad ut som på bilden?
jag skulle gärna vilja hjälpa dig med bilden om du skulle vilja :)
Ja precis, den ska se ut så men bättre. Nu är den bara blurrig och färgerna är lite trista. Meningen är att det ska se bra ut på fotopapper sen.
Du får jättegärna se vad du kan göra och självklart kan du få något för besväret också! =)
okidok^^
en fråga till, ska jag fixa en ram också som ser ut som den som finns runt bilden eller vill ni ha bara bilden?^^
runt bilden på mig och min fästman vill vi gärna ha en liten ram så som den ser ut ungefär nu. Vi gillar krusiduller ^^
Annars så ska det inte vara en ram runt hela bilden.
Hej! Jag tänkte göra ett försök med din bild.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
#7 Tack! Menjag har redan fått hjälp, redan diskuterat fram ett pris och allt så det vore lite elakt att dra så ur ^^
Men tack ändå! :)
Man får inte se den färdiga bilden sen? :D
Hakuna matata!
#9 jodå om inte FunkyShrimp har något emot det så får hon gärna släga upp det färdiga resultatet när hon är klar. Inget mig emot!