Ny manip. Protected
En bild jag blev färdig med i natt. Har plockat upp den lite då och då när jag haft tid.
Den här manipulationen var lite pillrig. Mycket småkrafs som jag manipullerat in.
Här har vi alla stockbilder.
Näckrosorna i vattnet är från Sxc.hu, men hittar dom inte nu.
Resten av resurserna är mina egna.

Grymt snygg som vanligt! Fattar inte hur du gör ^^,
säger som #1 snygg som vanligt!
förstår inte hur du kan ha så bra fantasi! skulle aldrig kunna komma på tanken att få till en liknande bild :P
otroligt fint Cindy! Ja som vanligt är jag djup imponerad av dina fina bilder. Denna är vacker som en sommardag när man hör fåglarna sjunga , alltså helt enormt vacker. Dina friläggningar är helt otroliga, ´jag sitter här o spanar efter misstag men ack som vanligt hittar jag inget alls :-) så jag kan bara berömma dig, för det fina arbetet.
Pia
Ps .. jag vill oxå ha en tiger som husdjur..det hade varit mysigt…
Tack snälla ni för era kommentarer 
haha jodå Pia där finns säkert några missar. Det brukar det alltid göra *s*
Ja Moa, vi ska länka till originalbilderna om det är stockbilder vi använder. Är det egna foton blir det ju såklart lite svårare.
Du har dolt dom bra :-)
#6 haha ja kanske det 
#7 Ja det är svårt att säga hur lång tid denna bilden tog eftersom jag inte jobbat med den i ett sträck.
Jag har gjort en massa andra jobb också, så denna har jag bara tagit upp och jobbat med lite då och då.
Men normalt tar en sån här bild en till två dagar för mig att färdigställa.
#8 när du säger 1-2 dagar, menar du då hela dagarna från morgon till kväll eller några timmar mitt på dagen eller så? :)
#9 Nej jag menar i stort sett från tidiga morgon till kväll/natt. Med avbrott för mat ibland haha.
Du vet i denna tiden ingår även letande efter stockbilder.
Men det tar längre tid än man tror. Så fort jag sätter mig vid datorn och ska jobba så springer klockan iväg.
Och ibland kan man fastna kring en viss detalj. Och vips så har det gått två timmar till.
Ska jag rita hår så kan det strula, och då går det tid där också.
Ska jag bygga ihop en bakgrund så kan det vara en del smågrejor. Som i denna bilden tex fick jag jobba en del för att få det gröna på trädet att se okey ut. Allt tar sin lilla tid. :)
man vet aldrig vad som händer. Men om det flyter på bra och inget strular så får man ändå räkna med en dag.

#10 Photoshop är till för dem som inte har annat att göra :)
Bilden är bra vad jag kan se. Tigern gör sig bra. Färgerna och stämningen funkar bra ihop…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Jättefin bild med fin stämmning. Som vanligt helt otroligt, inte så mycket mer att säga. Fast jag måste ändå säga att tigern kanske blev lite väl luddig/pälsig. Den ser ut som en stor gosig nallebjörn (väldigt söt sådan som man gärna skulle vilja ha som husdjur).
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Ja den var verkligen tjusig. Skoj att se originalen, det gör att man tappar hakan ett snäpp längre ned.
Tack för era kommentarer, uppskattas mycket 
haha ja du Anders, riktigt så är det ju inte. Visst har jag även annat att göra. Men jobben går först. Och en sån här mellanbild till mig själv måste jag bara få göra ibland för mitt eget välbefinnande :)
Det är ren avkoppling :)
#12 japp tigern är är luddig i pälsen. Jag tycker om det :)
#13 Tack Pelle
Ja visst är det skoj att se förebilder, då får man lite hum om vad som är gjort. Och det är kul. Kollar alltid själv på förebilder om det finns möjlighet. :)
Super, mål lös! Hade min syrra (tiger älskare) sett bilden hade hon nog velat ha den upphängd 
Jag har bara en liiiten grej jag måste påpeka, de är svansen på tigern. Den ser inte så äkta ut tycker jag, fråga mig inte varför men jag tycker så
Men super ändå!
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Åh, va roligt att se! Jag har haft din sida bland mina favoriter jättelänge och är ofta inne och kollar.
Jag och min fästman ska gifta oss om ett år och då hade vi planerat att anställa dig till vårt bröllopsfoto. Så det va roligt att se lite hur du arbetar.
Du gör verkligen sjukt fina bilder! :)
tror nt man kan säga mer än wow! :D
Jag älskar denna då jag älskar tigrar 
Tack för alla snälla kommentarer 
Jag älskar själv djur, och därför har jag också ofta djur med i mina jobb. :)