Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-nybörjare
Läst 2286 ggr
Fewlan
0

Retuschering på Hayden! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hej har retuscherat Hayden från "heroes" eller hur det nu stavas. hitatde bilden på googlr …  jäkligt bra kvalite på den tycker jag iaf före bilden är under! på min egen kommentar…

Fewlan
0

före bilden!

piahs
0

Jättefint redigerat tycker jag!

Men läs gärna Viktig info för inlägg av bild av Cindy. Vi vill gärna att man länkar till bilden för att fotografen ska kunna få credit för sin bild. Och så är det viktigt att inte bilden är copyskyddad.

Man kan googla på stockbilder och där hitta bilder man kan använda, men man kan inte ta vilka bilder man vill på internet :-), inte alla fotografer som uppskattar det.

Mvh Pia

Fewlan
0

Tack!:) nu kan jag inte ändra saken där uppe men skriven en kommentar iaf här är länken till bilden http://celebritieswallpapers.org/d/646-1/hayden-panettiere-photo_17.jpg

Ellenfyrkant
0

Tycker inte alls det är bra, hennes kinder ser ut som plast

Mvh Ellenfyrkant

nilami
0

jag tycker inte det e så mkt ändring, hon e redan så mkt fixad .

[Wera]
0

Jag tycker om ögonen :)

Fewlan
0

tack:)

Zpookey
0

Du har inte retuscherat hela ansiktet…bara lite fläckvis i pannan och på kinderna och hakan….så vissa delar är suddiga och vissa har skärpa.
Om du vill ha ett bra resultat så får du vara lite mer noggrann.

Gjorde om originalbilden lite snabbt….

Fewlan
0

Okej:), Va fin den blev!

Zpookey
0

Jag har gjort retuscheringen efter den här anvisningen :)

Glorious
0

Tyckte precis som Zpookey att det var fläckigt :p det man skall göra slätt är hela ansiktet förutom detaljerade områden som läppar och ögon ;)

Fewlan
0

Okej! Jag håller faktiskt med ny åxå jag är nybörjare men samtidigt vill man ju  inte att den skulle se plastig ut så ja testa bara  fixa hyn lite men den blev som sagt lite fläckig. :)