Tjena
Tjena en del kanske kommer ihåg mej en del kanske inte , men var ett tag sen man skrev här o ville bara slänga upp 2 bilder ja gjort än så länge och kanske få lite kritik på dom för ingen vill säga nått annat än "dom ser bra ut" i mina vänkretsar x)
(orkar inte posta nå före)
Bild 1
Bild 2
(vet att vattnet e lite fel med den här men den gjordes 3 på natten och allt vatten på den här bilden e tagna från 5 olika vatten bilder som har klistrats ihop om och om igen, förutom vattnet och bilen i mitten har jag fottat den här i stockholm.)
tjena mackan ;)
gillar båda bilderna, måste varit ett ***** jobb (får inte svära ;P)
det ända jag har att ge kritik på, är på bild 1 tycker jag att ögat ser lite för dit klistrat ut (men det kanske bara e jag) och på bild 2 tycker jag inte riktigt om regnet, tycker att det ser "falskt" ut, vill inte låta elak men kommer inte på något bättre ord. Annars så va det jätte grymma bilder och riktigt bra gjort tycker jag.
Hej Mackan!!!!
Så kul att du kikar hit och låter oss kolla de helt fantastiska bilderna!
Jag gillar den med ögat jättemycket…….
Men den andra bilden med bilen… WOW säger jag bara!!! Den är så läcker! Verkligen snyggt gjort. Hela bilden ser liksom tecknad ut. Och himla läckert med vattnet. Snyggt gjort! Jag gillar den skarpt!! 

Long time - no see Mackan!
Kul att du tittar hit :))
Bilderna: Ögat, njaa. Bra ide men tycker inte den funkar riktigt med den bilden.
Översvämningen är över driven på ett bra sätt. Finns mycket som jag gillar i bilden. Regnet är så kraftigt att det faktiskt blir bra i denna bilden. Kanske det blå skulle tonas ner ngt, men det är mer en smaksak.
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
tackar för ni kommentera ^^ som sagt så e de inte så mkt o gå på när folk bara säger "jo dom e snygga" x)
Wriiist inte svära? va e de för hel-vetes dumheter ? xD
haha jo jag vet att den ser lite iklistrad ut jag jobbar oftast på natten och efter nån öl o cigg men så var de inte i detta fall xD den här gjordes på en lektionsrast som varade i 15 min och var tvungen o slänga ihop en bild för att komma ihåg de , men vart nöjd med resultatet för en så kort tid och ja har börjat tycka om när bilder inte e helt perfekta o de ser lite oansträngade ut , de går snabbare o får en flashback av hur de var förr ^^ (plus så orkade ja inte fixa till den när ja kom hem och lät den vara xD ) men jag förstår exakt va du menade och ska tänka på de om ja gör en till sån :)
att regnet ser ut som de gör var för att jag testade gå ut på min balkong o fota när ja gjorde den ( regnade faktiskt samtidigt) och efter ja hade tagit bilden så såg regnet ut sådär på bilden , inte små fint jämnutdelade streck utan långa huller om buller streck x) men förstår exakt vad du menar att de ser falskt ut , ska du bara se hur den ser ut närmre inzoomad xD de e förjävligt xD
(hel-vete får skrivkramp av den här långa kommentaren.)
Ne men tjena cindy , jo händer väll lite då o då jag tittar in här o kollar läget men hade glömt mitt lösen så har inte postat nått xD
haha kul att du gillar ögat men känns som du ser nått fel i den som du inte vågar kommentera xD
Och tack för din snälla kommentar om min andra bild :)
Ne men tjena anders de var länge sen ja ^^
haha bilden med ögat var faktiskt nått som ja slängde ihop under en rast mitt i en lektion som var typ 10-15 min och under den lektionen hade ja fått den idén att göra den där bilden så därför den ser lite onoga ut och de e den oxå xD så den var från början bara en skissbild som ja vart nöjd med o behöll :) men tack för kritiken på den^^
och tack för den snälla kommentaren på min andra bild ^^ jo jag tänkte de oxå men mitt photoshop klarade inte av mycket mer med tanke på att min PSD fil vart på ungefär 250 MB så började min dator gnälla , så då tänkte ja att jag skulle låta den vara som den va innan ja fick bluescreen xD men kanske kan testa o tona ner de blåa lite se hur de blir :) enda e att ja har en tedens o förstöra bilder när ja börja mixtra me dom för att förbättra dom xD
den som orkar läsa allt de här ska fan ha stor beröm , inte ens jag orkar läsa igenom allt för att kolla stavfel!
Nej nej….jag tycker inte att den känns fel. Sen att man kan jobba mer med bilden är en annan sak. Men jag tycker iden är kul!
Ja den andra bilden är riktigt i min smak. Gillar den skarpt kan jag tala om. Allt känns superbra. Den är kul och den är tuff.
vore skoj att se dig här lite oftare!! 
Tjenare!
Jag har inte så mycket mer att säga än det som redan sagts
Snyggt! Gillade bilden med bilen skarpt, ska jag komma med en kommentar så är den enbart en smaksak och det är mer ett konst tycke,
när jag tittar på bilden med bilen så skulle jag velat se en ljusstråle snett uppifrån som skapade det ljus som bilen badar i.