Silent Shout
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En bild jag gjorde en gång i tiden inspirerad av denna låt.
Vad har ni inspirerats av…?
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
OMG!!!!!!!!!!! Jag bara älskar denna låten!!
Aawww så det var denna låten som inspirerade dig till den här bilden?? Härligt!
Nu när jag tittar på bilden så kan jag förstå… både bilden och Silent Shout hör i hop :)

Bilden var från början en annan och "kändes" inte färdig , men sen när jag lyssnade på denna låten föll bitarna på plats och det blev den här bilden. På bilden på min sida står det fel år egentligen, tog bort årtalet på denna bilden.
Det jag tycker är intressant ibland är inte bara bilden i sig, utan processen bakom och att ideerna ibland löper vidare på helt andra spår än man först tänkt sig…
Anders
digitaldarkroom
Ja det har du rätt i. Det har hänt mig också många gånger faktiskt när jag börjat på en bild.
Det är ofta bilden blir något helt annat än vad jag tänkt mig från början.
Men jag tycker bilden är bra, och man får känslan av att den hör ihop med låten.
Nu kommer väl texten att bli jättestor när jag lägger ut det, det brukar kunna bli det när inte den övre "remsan" vill visa sig.
Den blev väldigt passande. Nog brukar jag ha något som kickar igång idén men det är sällan som jag minns vad det var..hmm! beror det på åldern tro..

Bilden är väldigt bra, och otäck. Munnen är nåt som man känner rejält obehag för, om den skulle fattas en.
Jag tycker det är spännande när man arbetar med en bild och så gör man nåt helt galet, som ger ett oväntat resultat, men som föder en helt ny ide, och så ändra hela processen riktning. Det tycker jag är häftigt.
Snygg bild! :D

Tack för kommentarerna!! :)
Anders
digitaldarkroom