RETUSCHUTMANING 2
Ja, så har jag valt en bild, till denna den andra retuschutmaningen. Oftast ät det ju kvinnor som vi retuscherar men nu blir det en karl, och ínte med den bästa hyn heller.
Regler
1.
Fri redigering av bilden.
Ingen manipulation i form av att lägga till saker i bilden. Dock är kloning tillåten.
Om bilden är ett porträtt eller ett enskilt föremål är det tillåtet att frilägga objektet och byta bakgrund.
Max en bild per deltagare
2.
- Enbart stockbilder får användas som är tillåtna i detta sammanhang.
3.
- Slutdatum för inlämning är freadg 090904 klockan 22.00. Vinnaren i varje omgång utser de tre bilder han/hon gillar bäst. Därefter skapar vinnaren en ny utmaning med en annan bild som löper på i en vecka o s v. Vinnaren presenteras dagen efter.
Här är länk till originalbilden.
Kul att få vara med i dom här utmaningarna 
Eftersom man bara har en vecka på sig så fixar jag min på en gång. Rädd att det inte blir någon tid över annars.
Det var inte så lätt att få ordning på hans hy. Jag fick aldrig till det riktigt som jag ville.
Jag ville hitta på nåt kul med bilden. Men hade lite hjärnstop så det blev en vanlig retusch. Bortplock av onödigt fula pluppar *s*
Fyllde också ut den svarta bakgrunden med en annan bild
Bakgrunden finns på Photoxpress

Då är klockan 22,00 och vi stänger veckans utmaning. Alltså inga fler bidrag.
Tack för de bidrag som kommit in 
skjortan är målad av en befintlig adobepensel, bakgrunden är även tagen ifrån adobe.