Magic - jobb med textur.
Ett litet jobb med texturer igen.
Jag är inte lika bra på det här som våran vän Anders. Men jag tycker att det är kul ibland.
Kanske bör jag jobba mer med denna. Det ska bli en present till min syster som älskar magi och mystik, jag har samlat på mig en del bilder av den här typen. Men när jag hittade denna så kände jag att jag ville prova.
jag försökte länka till bilden som är hämtad på www.photoxpress.com men sidan ligger nere just nu. Jag kommer inte in.
Här har vi originalet
Så fort jag kommer in på sidan så lägger jag en direktlänk till bilden ifall någon är intresserad av den.
extremt snygg asså! tycker att de e skit häftigt att den e typ fadead (stavning XD)in i bakgrunden. Jätte bra gjort

En mystisk bild har blivit än mer mystisk :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
#2 Tack!!!! Va roligt att du tycker det 
Jag kunde ändå inte låta bli att leka lite mer med färgerna. Det är såklart en smaksak - fäger.
Men jag har inte bestämt mig ännu när det gäller färgerna.
Här är en annan variant.
Nu kom jag in på sidan. Så här är länken direkt till originalet.
#3 haha ja jag gillar lite mystik 

Den första funkar bättre med mer nedtonad färg. Nu hamnar färgerna mer i fokus än objektet . Och jag tror objektet ska vara i fokus på denna bilden. Sedan får man leta efter detaljer/upptäcka bilden…
Anders
digitaldarkroom
#7 Okey tack Anders…….
Ibland blir jag så kluven när det gäller färger. Men du har nog rätt i det du säger 

Kanske det kan funka att göra objektet mer färgglatt och behålla färgerna?
Allt beror ju på var du vill fokus ska vara…
Anders
digitaldarkroom
#9 Jo jag förstår……. men jag tror den första är bättre i färgerna i allafall…