Artikel?
Jag skulle gärna vilja göra tutorials i Artikel, Tips & Trick gruppen/kategorin men kan jag göra det, jag menar jag är standard medlem och kan inte lägga ut bilder direkt i inläggen? Går det bra och bifoga bilderna i en tutorial som vanligt eller lär det bli krångligt? :)

Kul att du vill skriva ihop artiklar :)
Det går att göra på två sätt:
1. Du skriver en artikel i word (eller liknande ordbehandlinsgprogram) och skickar den till mig så lägger jag in artikeln. Där bilder är bifogade och antingen är placerade inutri guiden där bilderna ska vara eller bifage, men då ska det vara tydligt markerat i texten var vilken bild ska vara
Jag föredrar detta första sätt.
2. Du får tillfälliga rättigheter och kan lägga in en artikel, men vet du inte hur det funkar kan det vara lite krångel plus att jag eventuellt får gå in och rätta till…
Ett tredje sätt kan vara om du har en egen sida där du lägger upp och jag kopierar från..
Givetvis kommer du få all cred för dina artiklar och det kommer länkas till dig!
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
#1 Tack för svar :) Jag gör på det första sättet då, vet inte riktigt när den blir klar för håller på med bloggdesign till min blogg nu också hehe, men hur ska jag skicka den? Via mejl eller?

OK.
Jag PM:ar till dig…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom