White beauty
Här kommer min morgonsyssla…
Naturligtvis var jag tvungen att använda mig av Anders superbra teknik Anders tutorial
Jag gillar den här looken……vita - bleka. Tycker att det är snyggt.
När jag hittade den här stockbilden så var den absolut perfekt för den här tekniken.
Har inte gjort så jättemycket. Bytt bakgrund, och sen jobbat med huden.

Det är som du antyder, att när man ser en bild vet man vad man ska göra med den… Denna är som gjord för den tekniken, och den är bra gjord på alla sätt vad jag kan se :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Tack Anders! 
Ja faktum är att jag älskar den vita looken. jag har ju som jag sagt innan gjort två bilder förut. Men mycket mycket bökigare. haha.
Så detta är så smidigt tycker jag. Tackar och bockar för tutorialen 
Asså, du är bara såå duktig! 
Jag gillar inte bara den här bilden, utan nästan alla dina redigeringar, men jag som är hästtokig skulle älska att se om du har redigeringar med hästar? Har du någon hemsida eller kan du kanske lägga upp dina "häst-manipulationer"?
#4 Nej hästbilder har jag inte så många…..
Denna gjorde jag juli -08
Hästen syns ju inte så bra :)
Och här är en till som jag gjorde i våras…..
Sen har jag nog några bilder där hästar är inblandade på min hemsida under fliken BARN

#5 och #6 Herrejävlar, så snyggt!
#0 är riktigt bra gjort den också! :D
Du är så sjukt duktig, jag älskar det du gör!
http://taralom.blogg.se - Min blogg
kan bara instämma med förra talare…….. Det är magi i dina fingar Cindy! hoppas du har försäkrat dom i mångmiljonbelopp, för de är de värda :-)
#7 Tack så jättemycket!!! Jätteroligt att du tycker om bilderna.
#8 haha du är väl för söt Pia, ja när det gäller just dom här två bilderna så är jag inte så förtjust i den bilden med vingarna. Den blev inte bra.
Men däremot tycker jag om den andra bilden. Det finns några små detaljer som jag inte är så förtjust i, men det går att fixa eftersom jag alltid spara en photoshop fil.
Och någon gång plockar jag kanske upp den och ändrar de saker jag känner att jag missat.
Wow, vad fina de är!
Den första hade jag sett förut, men inte den andra.
Du får göra lite fler bilder med hästar som huvudmotiv tycker jag, typ enhörningar och pegasus och sånt.
Du är så grymt duktig människa!