Attack!
En bild jag tyckte var kul att göra. Det var längesen jag gjorde just såna här bilder.
Och för ovanlighetens skull blev det en mörk bild den här gången. :)
Hoppas den inte är för mörk.
Modell, kronan och vattenfall är från DA
Resten är köpta stockar.
En liten close up eftersom modellen syns lite dåligt på den stora bilden.
Här har vi modellen i original. Hon är en supergullig tjej som jag haft en hel del kontakt med.

Det är en skickligt monterad och retuscherad bild…!
Mörkt tema som du skriver, inte min favorit bland dina bilder - men bra är den :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
tack Anders. :) Jo jag vet att du inte är så förtjust i den här typen av bilder.
Men det är så himla kul att göra dom *s*
jag funderar på om jag ska ljusa upp den lite……eller kanske försöka få in en annan färg. Vet inte riktigt. Det får smälta lite. Nu har jag annat jag ska börja på. En cool poster :)

Jag funderade över färgerna, men tycker de håller samman. Sen kan det alltid vara överraskande att slänga in lite mer färg :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Ja jag skulle kanske vilja ha det. Här har jag lekt lite mer med bilden. Färgen är en aning ändrad. Kanske kan man ändra mer.

Jag håller med #8, den skulle passa riktigt bra som bokomslag! ;D Sjukt snygg
http://taralom.blogg.se - Min blogg
Tack ska ni ha 

Det var en smått fantastisk bild. Gillar alla elementen och perspekivet. Korparnas formation gör mycket. Som en filmaffisch, såna är jag förtjust i.
Tack Pelle 
Ja ibland är det lite spännande att göra en sån här bild. Mörka bilder är ju inte vad jag normalt brukar göra. Men fantastiskt kul att prova :)
Jag tycker också väldigt mycket om flickan på bilden. En väldigt snäll och trevlig tjej från Florida.
Världsklass som vanligt Cindy 
Jag måste lära mig att göra denna typ av redigering… 

Du är hur duktig som helst! Jag dregglar här hemma och gråter av avundsjuka :o
Medarbetare på fantasy.ifokus

Jag älskar bilden.
Wow! Du är så fantastiskt duktig att jag blir lika glatt överraskad varje gång jag får se dina bilder, Cindy. :)