VINNARE RETUSHCUTMANING 4
Ja jag måste börja med att säga att det var jättesvårt att utse vinnare här. Det finns några mer seriösa retuscher och några mer skojiga retuscher.
Pelle har som vanligt gjort ett snyggt jobb. Snygg bakgrund som smälter in bra, och fått en fin mjukhet över bilden. Pelles bild
Anders har också gjort en mer naturlig och fin retusch, samt gjort honom lite gladare i ansiktet och rätat upp näsan till det bättre och lite andra små detaljer. Anders bild
Sen har vi den tredje mer seriösa bilden av WinterPrince som justerat upp färger, gjort honom lite gladare, men jag tycker nog ändå han ser rätt sliten ut, och trött i ögonen. :) WinterPrince bild
Resten av de inlämnade bidragen är lite plojbilder. Och eftersom det handlar om retusch, så hade det varit mest naturligt att välja en vinnare av någon av de ovan nämnda.
Men det tänker jag inte göra 
Så på tredje plats HELIOTROPES för sitt mycket kreativa inslag. Du gav honom en härlig make over :)
På andra plats GLORIOUS för de glada ögonen du fick fram. Jag log faktiskt när jag såg din bild. :)
VINNARE!
Den här bilden fick mig att gapflabba rent ut sagt!! Han ser så finurlig och pillimarisk ut när han höjer upp ögonbrynet på det där sättet. Jag kan inte låta bli att undra vad han tänker på *s*
Du har också rätat upp näsan, rakat honom, och lite andra små justeringar.
GRATTIS LYNXX du är vinnare i denna omgången!! 
APPLÅDER!!!
Och ett tack till er alla för fina bidrag!!
Din tur Lynxx att starta RETUSCHUTMANING NR 5 

Grattis Lynxx! En pillemarisk retusch du gjort… :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Grattis!
TACK :D jätteglad för att kommit 2a :))<3 super kul :)
Grattis! jättefina bilder allihopa! kul men sån kreativitet :-)