Spara i PDF-format
Jag undrar om det är nån här som vet om det går och hur i såfall? Jag vill spara bilder i Pdf-format i photo shop men vill spara flera bilder i en fil, så när man bifogar de i e-post så hänger de ihop och jag slipper bifoga flera filer o den som får de behöver bara öppna en fil. Nån som vet ?

Om du först spar sidorna separat, kan du sen gå in under Automatisera > PDF Presentation och sätta ihop den. Om du har en senare version av Photoshop som tex CS4 finns den inte längre där den ska utan har flyttats till bridge där man tydligen väljer sia sidor och går till Output modulen. Låter lite bökigt och råder lite förvirring på nätet också.
Nu har jag provat, men det jag får till där är en sida med många bilder men samma bild, om du fattar vad jag menar. jag har ett gammalt photo shop 6 tror jag det heter. På engelska så jag fattar inte allt. Det finns Automate under File och där finns nåt som heter Picture package. Så det finns kanske inte i den här versionen, för det är det du beskriver som jag är ute efter med flera sidor efter varandra.

Den funktionen fanns nog inte i photoshop 6 tyvärr. Den heter just PDF Presentation.
Ok, men tack för hjälpen !