Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettfotomanipulation
Läst 1425 ggr
heliotropes
2009-10-04 06:01
0

Happy Window

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har suttit och nattsuddat klart denna bildSkrattande Man kan inte sluta med en bild som börjar bli färdig *s*

Det är ett montage av 3 texturer och 6 bilder. Bilden är stor så den blir ganska förkrymt här.

Himmel, svanar och tre texturet är ifrån http://www.imageafter.com

och landskapet, ladyn, hästen med vagnen och bron är ifrån http://www.photoxpress.com/

Eva // medarbetare på Perser

heliotropes
2009-10-04 06:04
0

Och här ett urklipp, den är stor men endå "nerplixlad".

heliotropes
2009-10-04 06:11
0

Jag provar att sätta in ett större urklipp utan textur, Jag kan ju säga att det har varit väldigt pillrigt med friläggningarna Skrattande

Det gick men kvaliteén blev väldigt dålig..

Cindy-
2009-10-04 10:50
0

En riktigt romantisk bild Skrattande

Jag vet inte om det är någon textur man ser på den översta bilden… de här rutorna.. hör det till fönstret kanske??

Jag tycker bilden är fantastiskt fin… men det känns som att det är nåt med perspektivet på nåt sätt. Jag vet inte, kanske är jag som är trött haha.

Men som sagt, en mycket söt bild Skrattande

AndersT
2009-10-04 11:21
0

Jag gillar denna…

Motivet funkar hur bra som helst och färgerna är bra. Friläggningarna är riktigt bra gjorda.

Perspektivet - jag vet inte, men kanske paret och hästen/vagnen skulle va längre bort?

Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom

Bullan
2009-10-04 16:24
0

Mkt snyggt! En av de bästa jag sett från dejSkrattande

Jag jag tror jag ser vad Cindy menar med perspektivet… hästen kanske borde vara större!? …såvida det inte är en smäcker ponnyFlört

Skitsnyggt jobbat!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

heliotropes
2009-10-04 17:50
0

Jättetack! för era kommentarerSkrattande Roligt att den gillas!Skrattande

En av texturerna (glas) ligger som tydligast över himlen men finns över hela utom på ladyn, man ser den tydligare på originalet. Den andra ligger bara i den övre kanten och innehåller fönstren och grenverket, den tredje är bara utnyttjad som ram Glad 

Den här bilden ska man nog se stor då man får lite andra perspektiv, det är en bild som ska vrida om lite i sinnerna *s* , hästen är inte så storFlörtSkrattande