PhotoSketch
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hmmmm…
Vad tror ni om detta? Det verkar för bra för att vara sant (och då brukar det inte vara sant…)
Fantastiskt om det funkar. Tyvärr är sidan som tillhandahåller programmet nere p g a efterfrågan,vilket gör det hela lite mer suspekt.
Det är svårt att göra montage och jag kommer vara skeptisk tills jag sett och testat detta…
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
hmmm det låter som en dröm :-)

..hur lagligt är det?
Man får väl inte använda andras bilder hur som helst? Och här kan man ju inte ens ge credit?
Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.
#3 dom har säkert en egen bildbank
om inte detta är fake :P ska undersöka
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
#4 tyckte att de sa, översatt: "…sökmotorer lägger ofta in helt ovidkommande resultat, men vår…''..låter som vanliga sökmotorer.. ''från internet'' hittas också mycket i talet, borde det inte vara ''från vår bildbank online''?
Troratt det är fejk iaf
#5 hur som helst om deras "sökning" ska fungera måste dom manuellt lägga till "taggar" till de olika bilderna om programmet ska fatta vad som är vad. Så tror isåfall att det är deras egna bildbank.
Ja, och andra sidan så tror jag också att det är fejk xD men man vet ju aldrig
Medarbetare på foto
#6 Fast om de använder tex google bildsök så borde de ju teoretiskt kunna använda googles taggar :P Låter ju som om det ruppbyggt så eftersom de måste filtrera bort resultat :P
Om vi nu ska låtsas tro på dem.
#8 det har du rätt i. Fast det lär ju endån vara lite mer för-arbete med bilderna tycker man Oo
Medarbetare på foto
samtidigt lär inte programmet fatta exakt var på bilden fågeln är och vilken vinkel den står i, om dom inte har matat in det någonstans
Medarbetare på foto